Sunday, May 18, 2008

上學的一些小事 (一)

晚上 mum 講起以前點樣剷我姐姐返學 (!?),令我諗返起自己返學既風格 (!!?)。

1/ 以前成日會唔返學,嗯,頻率大約係 2 個星期會有一日無返,甚至更多。可以是因為遲左起身,唔想遲到,所以唔返學 (!!);也可以係因為心情唔靚所以唔返。從那時開始呢?大概是四五年班吧,小學。那時表哥大約是中六中七,他也經常走堂,所以我也沾染這個習氣了,哈哈。

以前在舅母那裏住的時候,不少時候的早上都會出現這個對話:

「唔想返學呀。」
「咁牙,唔好返啦。」 <-- by 我舅母 or 表姐 or 表哥
「好呀。」

於是我就會繼續睡覺,又或是起身打機,又或是起身目送表哥表姐上班上學,那種感覺很有點爽呀。

六年級的時候好像試過一個學期 (i.e. 約十個星期),請了十天假 (!),結果那位很好人的班主任在我的紀念冊裏寫上「小心身體」…看見的時候還真有點不好意思。

當然啦,可以咁多日唔返學,部分係因為無返學對我成績都無咩影響 (well 當然也可以說如果返足學我會更高分…but who knows? =P),反正我舅母呀媽媽等從來都沒有我要求拿第一,嗯拿十名以內就很足夠了。其實這個鍾意就返唔鍾意就留在家的 approach 也令我更有 motivation 去上學呀…aiya 我好像在 rationalize 自己的行為了 =_=’

如果在媽媽家中,我相信我話唔想返學的話,會給媽媽剷到上天花板再跌返落地下然後我會死死地氣著校服返學,哈哈。

不過啦到了中六中七走堂的時間反而較少,每天吹下水玩下又一日,其實都幾開心就真。

睇下有無機會寫第二 part 吧。=P

No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan