Friday, May 30, 2008

港男 (二)

好,繼續寫埋之前幅圖

看這張圖第一樣看見的並不是在「港男最惹女性討厭事項」上面,而是在「女生喜愛的禮物」這裏。

6% 的人選擇信用卡附屬卡。禮物喎?即係咁…如果我收到一張附屬卡做生日/情人節/whatever the occasion 既禮物,我會覺得對方極無誠意。講完。送卡又是代甚麼呢?幫你每個月還卡數,盡情的消費也毫無顧慮…但要是分手了那怎麼辦?(!) 所以嘛送附屬卡不如送張生日卡好過,起碼我覺得會有誠意少少。

唉不過算啦,其實我又唔係港女 (呃我亦唔想自己係港男…),可能又真係好難明白佢地既心態就真既。不過我真係真係唔明,點解有 6% 既女生會討厭男性性無能…呢樣野應該都係好難改架喎。(我無呢個經驗所以我唔知架!!!)

No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan