Friday, May 23, 2008

gigi leung

嗯,說實話,梁詠琪絕對不是一個好歌手。佢d 假音假起上黎其實都幾惡頂,唔夠氣又要上高音結果就係走晒音,所以聽佢唱 live 都算係一種樂趣。不過咁,其實我又幾鍾意聽佢d 歌,有d 啦,有d 真係幾好聽架。



遊牧民族,我聽左整整一晚…d 曲詞都幾好呀。幾感動的。其實說的就是一個勇於去愛的故事,不在乎別人的目光和看法,只要大家都相信對方就可以了...所以 MV 入面的 gay couple 我想也是希望傳達這個意思吧...?

如果愛你真的是我一時的糊塗
我寧願這輩子都糊塗

你把當時的世界記得很清楚
我們都有同樣的感觸

無人知道我們能走到什麼地步
幸福還是一個未知數


絕對唔關首歌係林一峰作事既。



限期…很舊的一隻歌了。 講接近分手邊緣但又其實很愛對方的那樣子。又是苦情歌一首。

定是我愛著你 過了限期
明明傷心兩手想抹眼淚失去力氣

很想被你 今天拋棄
是我不想某天蒼老亦想你

值得一提係呢隻歌好似係袁惟仁作既...即係 聽袁惟仁彈結他 既o個個袁惟仁呢…

好眼訓…講住兩首先。

No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan