Thursday, November 13, 2008


  • 又是預視著忙得不行的一個星期。


  • 上個 weekend 沒有停過下來,為不同的 project 做準備工夫:上網找資料啦、做 report 啦做 task 等等的。一面用電腦一面在 hea 每晚弄到很夜才睡覺,朝早眼訓到想死。


  • 今個星期啦,已經把不同 project 的會議編排得密密麻麻。除了明天以外,每天的 schedule 都是上課後開會;開完會就補習。昨天不用開會就用來溫星期五的 quiz 和下星期二的 2nd midterm (這兩段都是早兩天寫的,其實我昨天只是溫了一半…),幾時先忙完?

  • 昨晚 prep project 又整到兩點先訓,但問題係我每朝六點幾就要起身…

  • 今天要補習,到地鐵站時見還未到補習時間,於是在月台上的長椅上坐下,想看一下劇/聽一下歌才走,結果啦,還沒有聽完一首歌就已經在椅上睡著了 =_=" 起身o個下我驚俾人以為我係乞兒 lol

  • 打完篇 blog 就繼續溫書做 project 諗 point…幾時先完呀!? 星期日要交一個 case competition report 但直至目前為止我和我的組員們 (i.e. D / K / A / Y) 一隻字都未傾過哦。

  • 明天有三個 meeting,返屋企要繼續做 report 做 ppt…好在聽日唔使補習。

  • 但我還是撐得來的,只是,我有無時間溫 final 呢?唔知呀。

No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan