Monday, November 24, 2008

Hyper 了的 D 同學

D 同學今天跟我們說「我唔夠訓」,嗯,我很相信他這句話,我也唯有用「唔夠訓」來解釋他今天的所有行為啦。

1/ 我們倆和 A今天在和風吹拂、藍天白雲的陪伴 (!?) 下在 café 吃完飯無聊地坐著,然後我們無聊得,玩.踩.腳!(都話我地兩個根本就係無聊人…)

我:喂我地兩個加埋都四十歲啦,唔係仲玩d 咁既野呀下嘛!?
D:咩呀,邊有!!
我:你唔係已經廿歲喇咩…
D:但係唔係要減三歲架咩?
我:下!?你係咪想加返「天、地、人」三歲呀!?
D:呃,我諗係掛,總之係要唔知加定減返三歲啦…
我:但係o個個係d 人死左先幫佢加返三歲架咋喎…你聽日死喇咩XD

(還記得我姐姐也犯過同一個錯誤,笑死我 XD)


2/ 問了一個冷笑話 IQ 題:「邊個國家唔俾人坐o係度訓覺?」然後我們就開始在討論地理,好高深。也是 D 同學爆了一句「五大洲」我們才開始領略到 D 的地理知識是如何的厲害。

D:五大洲,呃…咪即係非洲、亞洲、歐洲、美洲同埋,呃,澳洲囉…
我:嗯其實仲有南極洲…美洲都分開南北兩面啦D 同學
D:車咪又係差唔多
我:好啦好啦,咁五大洋係咩丫?
D:呃…太平洋啦、大西洋啦,呀仲有咩呢…

然後想了半分鐘。

D:呀,係咪羅尼河呀 (!!)
我:你係咪想講尼羅河呀……-__-“
D:呀係呀係呀!XD
我:你明唔明個問題係問你「洋」呀,咁即係唔係「河」啦頂 -_-
D:呀我知我知,ehhh Mediterranean Sea!我唔記得中文係咩添
我:地中海!?唔係呀 -_-“

此外 D 同學還有說過「死海」,我們在笑 D 同學的時候也有說「不如你話黃河呀、長江呀、黑龍江 (!) 呀、蘇伊士運河呀咁啦」

結論是如果D 同學走上去玩「係咪小兒科」佢一定死硬…也令我們笑了整整一個小時,救命。XD

No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan