Sunday, December 28, 2008

新城勁爆頒獎典禮 2008


  • 謝謝 D 同學的免費票啦,兩張免費票是他上網申請新城資訊台的贈品,於是他就拉我去看了。

  • 第二次到機場博覽館看表演,這次新城電台有補貼,所以搭機鐵到博覽館站只需 $48,個人來說覺得價位算便宜,平時已經優惠了的價格也要 $72 啊。

  • 坐得很遠,望見的歌手大約是尾指般高/長,還好 D 同學有帶相機照了不少相。

  • 頒獎禮約七時開始,十一點過少少完,成晚呢,頒左 139 個獎 (我都係睇返報紙先知,我估如果真係o係現場數,數到一半我會癲左)!250 分鐘頒 139 個獎即係平均一分幾鐘一個 (仲要包埋唱歌喎!),很神奇。係點做出黎架呢!?原來很多時也是在歌手唱一首歌以外,司儀才匆匆忙忙的跑出來,說「xxx,請留一留步唔好走住…」之後又整多個獎俾佢 囧rz

  • 當然啦,是新城主辦的,老實說自己也沒有甚麼期望。而幸好也真的沒有甚麼期望…

  • 陳偉霆跳舞問題不大,但佢d 喘氣聲我真係頂唔順。練左咁耐舞跳分幾鐘都好似就黎死咁點繼續做跳舞歌手!?又跳舞又唱歌結果我完全聽唔到佢唱緊乜野。

  • 新人識得好少,這年爆出來的 G.E.M. 也是早兩天才第一次聽到,更遑論可嵐 / 方珈悠 / 黃鎧晴 / 徐浩 / 狄易達呢!?佢地係咩樣我都完全無概念…

  • Irene A 是我昨晚第一次聽到的,還以為是很年輕 (個名咁潮!) 的女歌手 (ok 我最後係失望左 lol)。回家 google 一下才知道她是出道十多年的發燒碟天后,靚聲嗎,老實說我又不覺得是,只覺得她很有江湖/風塵味。

  • 頒到半路我和 D 同學都開始頂唔順,直到頒發「新城勁爆卡拉 OK 歌曲」D 同學說了一句「唔係呀咁都有!咁離譜架D 獎!?」但聽到他的偶像林峰 (!!) 獲分/頒此獎時便立即收口了。XD

  • At17 有獎,係一件開心事;但係 hotcha 有三個獎喎…

  • 中間司儀當然會插科打諢。
    某 DJ 1號:o個d 軟硬呀艾笠呀林海峰呀一出歌就會有獎架喇喎o係友台。
    某 DJ 2號:係啦咁阿杏兒呀宗澤呀嘉欣o個d 都o係第二個台等住拎獎啦。
    某 DJ 1號 (同范振鋒講):呀係呢,你o個時o係友台好似都有隊野…叫 2R 架呵?有無獎架你?使唔使填咩form 先得架?
    范振鋒:痴線啦你!

    嘿串人串得咁開心,唔知佢地係咪唔記得佢隊「新香蕉俱樂部」o係 06 年拎過新城勁爆新人王、阿啤梨 05 年拎過新城勁爆跳舞歌曲,呢?

  • 依然搞不清楚獎項的名字,完全聽得一頭霧水。「新城勁爆創作大碟」同「新城勁爆年度大碟」有咩分別…我仲未睇得出。

  • S.H.E. 表現了一輪勁歌熱舞,這才發覺她們在香港真的很受歡迎,我會話D 歡呼聲仲強勁過容祖祖!這也是我覺得整個 show 比較滿意的地方之一。

  • 之二,阿 sa 唱歌好聽左。


  • 之三,請到蘇打綠黎!

  • 當然啦,也得再次謝謝 D 的票哦。

伸延閱讀:得獎名單

No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan