Friday, December 5, 2008

煲劇

雖然我每隔幾天都會 (嘲) 笑 D 同學掛住睇台灣劇,(well 佢日日同我講林依晨/鄭元暢既時候我好難唔反擊喎又 lol) 但係呢,其實我只係五十步笑百步。

因為呢,嗯,我岩岩煲完一套劇。

Photobucket

the closer,中文名稱不知道是甚麼呢。說的是 deputy chief of LA police department Brenda Leigh Johnson 被調派到新成立的 priority unit ,負責查一些緊急 / 棘手 / confidential 的案件。但其實整套劇的重點都不在查案,而是表現 brenda leigh johnson 的性格缺陷 (雖然工作能力很高) 與其他同事的磨擦;然後經歷十三件案件之後,怎樣由個個見到都喊打,變得令所有下屬都心悅誠服。

Photobucket

也就是說成套劇成功與否就在乎那位 Brenda Leigh Johnson 做得好不好了。飾演這位的是 Kyra Sedgwick,把角色中那種工作和休息時的對比做得很好。她在 2007 年拿了 golden globe 的 best performance by an actress in drama,這也是令我對這套劇產生興趣的原因啦 - 為甚麼一套偵探劇 (which is supposed 不太需要演技),會令一個女主角拎埋金球獎呢。

Photobucket

另外這位 detective provenza 我也是很喜歡的,他那種老油條的氣勢 (其實簡單點來說就是 hea lol) 實在令我看得會心微笑啊。

案件方面呢,其實一開始就會知道係邊個係兇手之類啦。只不過是想看 brenda leigh johnson 的盤問技巧呀性格之類的,所以其實也不需要太用腦。嘻嘻跟人說我看 the closer 我相信俾人個感覺會有腦過我睇 desperate housewives 咁囉…

本劇在美國已經在播 season 4,我還是在看 season 1,勁 out。

===

好喇,忙成咁,點解我都可以o係十一月入面睇完成套呢!?

多得我部 ipod touch 啦 - 我把所有 the closer 轉到 mp4 然後放到 ipod touch 入面去,碰巧這個月都很少跟 W 一起上學/放學,於是在地鐵搭車的時候就把它看個夠,嗯,我已經係 expert 到預計到自己每一程地鐵會看到半集…

睇完 season 1 好像有點失落感…好在,我已經 d/l 左 season 2 喇!囧rz

No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan