Friday, October 3, 2008

補習仔

暑假的時候接了一個在藍田的補習,想著跟大學的距離也不是遠於是就接下來了,也就是我之前提過英文程度大約是 "I is the bestest" 的那位啦。八月暑假過後大家都很忙於是拖到昨天才開始補習…唉他的英文完全地退步了。退步到一個程度是,月份都搞唔清楚!

沒有心想笑他,只是替他感到有點難過。中五喎,月份既英文喎!?

"December 係咩呀你記唔記得"
「嗯…十月?」
"唔係呀...-0-"
「...唔記得左喇...」

結果呢我下次要幫佢默書,默返晒月份 & 方向 (east / south / west / north) 既英文。唉。最慘的是他好像也放棄了自己,鬥心比起暑假都時候少了很多很多,可以點搞?

問他為甚麼這樣頹呀、這陣子在溫甚麼書呀等等。
「aiya 呢排都無咩點溫書…」
"下!?九月喇喎而家都仲未使溫書!?" (well seriously 我知道其實有些人可以未使溫住既…不過應該唔係佢囉 -_-")
「係啦我成日走左去睇電視…」
"睇咩電視?少年四大名捕呀?" <--- 隨口是但講個
「係呀係呀!!你又知既!!好好睇呀真係!!」<---- 勁.興.奮
"…不如你考慮下 del 走部電視佢…"

===

其實重點都不在上面。

臨走的時候我跟他說,下學期要到 vienna exchange,不能跟他補習啦。一開始我還以為他會很擔心自己的補習怎麼辦 (!?) ,點知,完全錯晒!佢仲興奮過我!

「vienna 即係邊度黎架?」
"奧地利維也納~"
「yeee 奧地利好多靚女架喎 (!!!!),去到要快d 整返個返黎喇咁 hahaaa」
"整鬼你...雖然你都唔係第一個同我講呢番說話 -___-"
「hehe 咁即係話大家都覺得你係時候搵返個啦…」
"頂 XD"

點解一個補習學生會叫個老師拍拖架!?

===

所以其實有時補習都幾開心。

2 comments:

Unknown said...

"bestest"有咩個字咩?
我淨係識"goodest"

我而家有時覺得補習好累人
尤其係兩姊弟一補就三個鐘
平時上堂都有break 放啦
啲錢真係唔易賺

Dull said...

就係無呢個字先神奇...-__-"

咁又係既我補兩個鐘都覺得很累了 @_@
講真補o個個都幾辛苦架
坐o係度兩個鐘齋聽/做...
不過有時又真係幾開心既
起碼真係 feel 到係 establish 到一個關係..@@

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan