Tuesday, October 21, 2008

D 同學

近一兩個星期心情也實在不是太好 (為了很多不能盡錄的原因啦,唉),還好這個世界有 D 同學 (!)。就像今晚。是晚考試之後跟他 / W / Y / A 到坑口吃飯,成晚無停過咁笑。

===

吃飯的時候有隻昆蟲在飛來飛去。

A (對D 說):咦你個杯o個度有隻蚊喎。
D:係喎..好似 Keith 你咁多狂蜂浪蝶呀。(但係無囉,其實!)
我:有隻,嗯,狂。(大家發唔發覺有問題?)
W:但係最頂癮既係其實o個隻係一隻烏蠅

笑完一輪
D:hey 咪又係昆蟲…

===

W:aiya o個時有人教過我有隻打呔方法可以令條呔唔係郁黎郁去…唔記得左添
D:嗯…o個條呔其實係個指南針黎架!(!) 成日都指住一面所以唔會郁囉…

大家呆左兩秒之後開始疏遠佢 XDD

===

明天我們都要做普通話評估,於是順勢就練了一下普通話。

D (國語 mode):你這個 “爭仔” (廣東話!)
我 (放棄,轉返用廣東話…):下…你講咩呀 -_-“
D:呃…「奸賊」個國語唔係「爭仔」咩..-__-“
我:奸賊係 jian zei 呀…爭仔 囧rz

===

昨天回家的時候也跟 D 談了一會電話。講起佢之前那天說的「光復香港」事件。

D:唉其實有時諗起 lehman brothers o個d 呀生果金o個d都好鬼 dilemma…
我:呃都係架 blah blah blah (well 我地的話題難得地認真)
D:係啦,我係曾蔭權既話都唔知點算。
我:車好易 jek,光復香港丫嘛你要!俾個香港總統你做好唔好!?(開始九唔答八)
D:咦,都好喎 (!!)

於是呢我地就開始好認真咁諗緊其他角色俾邊個做 XD 最後 K 副總統 (因為同總統先生比較岩嘴形呀),A 做財相,W 也應該有角色不過就不記得了…我呢?

嗯,都係做返平民算喇。一路笑到返屋企,哈哈哈。

===

也真的要謝謝 D 你給我的正能量啊 =D

No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan