Sunday, October 26, 2008

哈囉喂

Photobucket
(圖片來源:海洋公園)


  • 人生第一次去海洋公園哈囉喂萬聖節派對。


  • 竟然係我表弟拉我 & 我表哥去!哈哈。


  • 不過我和表哥都不知道表弟沒有訂至尊門票 fast pass,結果買了普通票,排餐死 (平均一個鬼屋排四十分鐘) 囧rz


  • 又,其實買左 fast pass 都無咩用,因為呢,我表弟玩完第一個鬼屋就覺得好驚,唔敢玩了XD (佢之後d 鬼屋要捉實我表哥隻手先肯行入去 XD)


  • 玩了三個鬼屋:大豪嚇娛樂城、鬼娃工廠、兵馬俑異域。


  • 最驚的是鬼娃工廠,因為一來我們分不清那些是真人那些是假的娃娃;二來我地諗唔到有人會撩你隻腳!XD (我表弟企左o係度唔敢行,笑死)

  • 工作人員差不多每隔兩分鐘便放一隊 (約八人) 入鬼屋,不過可能我們太心急想睇下d 鬼咩樣行得太快,結果會見到前面的人,然後啦我們就好像參觀示範單位似的在遊覽,等d 鬼出黎嚇我地…成件事變得好好笑。XD

  • 鬼屋外面一些露天的地方都會有鬼周圍走嚇人,大部分的鬼都好好人 (!?) 的,我表弟叫他們跟他合照他們也很樂意,工作態度十分好啊。

  • 唔玩鬼屋去玩咩呢?我表弟去左兒童樂園玩,哈哈,玩攤位遊戲/滑梯等等的。佢玩槍 game 贏左隻 keroro 返黎,很開心。

  • 表姐那晚也跟她的朋友去玩,她說戲棚那個也很驚嚇呀,不過我們都沒有時間排隊了。基本上我是排隊排到呆左連驚都唔知點驚...lol

  • 回想起來,原來我中一之後就沒有來過海洋公園了,很驚!(痴線的我竟然係驚呢樣 -_-")

  • 也是很高興的一個晚上啦。

===

  • 十時多離開,搭的士到香港仔吃晚餐/宵夜。

  • 緣野仙蹤,難得十時多還沒有收鋪的一家餐廳。不過啦一入到去無人招呼自己坐低餐牌都無個,望左個侍應諗住佢醒水,結果最後我同佢對望左五秒揮埋手佢先有反應。

    Photobucket

  • 餐廳的環境,想整到好有熱帶風情,但係見埋d 檯/椅我就比較驚d 假樹入面會有野飛出黎…

    Photobucket

  • 要了一個芝士焗魚柳飯,表哥要了一個咖喱焗牛腩飯。

  • 很多汁,多到我覺得可以拎返屋企當白膠漿用。魚柳倒問題不大,分量也不小,即使分了半份給我表弟我還夠飽。反而表哥的那個比較好吃,料也很多,多得他也吃不完。

  • 十一點半餐廳要埋數,結果佢拎走左我地張單就算了!?我地唔係應該要拎住張單出去俾錢架咩?咁即係點呀而家?(結果我地等左差唔多十分鐘就自己出去俾錢,唉)

  • 侍應們傾偈的傾偈,hea 的 hea (e.g. 同我對望的那位侍應姐姐),等收工的等收工。

  • 謝謝表哥請客。=]

2 comments:

Unknown said...

你去完haloween又食野XD

Dull said...

係呀唔得咩 XD

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan