Wednesday, July 15, 2009

youtube 三段

1/



睇完呢段片,其實我覺得陳志雲 EQ 真係幾高架喎,俾人話「屎忽鬼」/ 「你老味」都可以面不改容,仲可以笑笑口咁答人問題 lol,俾人明係串佢都可以保持微笑話「多謝你錯愛」,well,無論佢幾鍾意上鏡都好,佢應該都有番咁上下料子吧?

2/



笑到我痴左線!!完。我好想知,點解個主持人可以唔笑既!?

3/



很有誠意啊 (廣東話幾難學先得架…)。搞到我都好想搵個琴譜黎練下,應該唔係好難 (掛!?)…雖然我唔知可以唱俾邊個聽 囧

No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan