Sunday, February 21, 2010

小事一樁

Photobucket 
(source: the dance division)

話說,昨天跟 W/K/M 同學吃晚飯之前,到了尖沙咀,跟 J 小姐碰面。她呢,正跟幾個好朋友逛街,於是就在美麗華的 muji 入面,跟她們幾位打了個照面,說了幾句。然後呢,J 小姐就先送她們去地鐵站再跟我會合。但重點是,她們才走了三分鐘,J 小姐就急不及待 / 氣急敗壞的趕回來,跟我說,「喂喂喂,你估下我d 朋友仔對你有咩 comment!!?」

「下,聽落唔慌似好野喎。」我答。

「佢地呢,話你把聲好溫柔喎!!仲溫柔過我地班公認o個個把聲好溫柔既男仔喎…我聽到真係呆左一呆囉咩事。」

「咁呢個我不嬲都覺既。」我暗爽左一下。

「妖痴線啦你,聽到o個下真係爭在未講粗口…不過呢我問佢地你係咪好善良,佢地又話你似係好善良o個類…似成日俾人恰囉。」

「係啦,我成日都俾你恰架啦。」繼續暗爽。

後來,M 同學也早來跟我們碰面,暗爽中的我,第一時間把這件事告訴他。他聽後,藐了我一下。笑了一輪之後,他說「你把聲咁溫柔呢,不如去做鹹濕電話啦。」

「咦!得喎!」腦海完全是叮了一聲!

「係啦,又易搵錢,得閒嗌兩聲就有錢收咯,不知幾好。」

「又岩喎…但係要定時定候坐o係度好麻煩啫」我,竟然即時聯想到這計劃的缺陷。

「使乜啫,求其啦,飲緊茶o個時呻吟著咁嗌 "呀~~ 呀~~" 兩聲已經收錢喇,ok 架喎。」我們三位立即聯想到那畫面,開始笑到癲。之後我們在想,假如每六秒收八蚊的話,我該不出三個月就可以成為一個富翁了吧?

「拿,最多我地幫你出埋廣告,promote 你做 "溫柔猛男" 勒,男又得女又得,得左!」之後十五分鐘,我們仨的對話,都離不開溫柔二字,「拿,dull 而家好溫柔咁落地鐵喇」 / 「J 小姐呀,你可唔可以學 dull 咁好溫柔咁 del 垃圾呀?」之類,頂,我已經笑到肚痛!

===

成世人第一次被人說我的聲音很溫柔 (!!!) (我到現在還是很不能相信),所以呢,我也從未試過把這個詞語跟自己拉上任何關係 (所以才會暗爽足一晚 lol) 大概是因為昨天我說話比較少,未開聲的關係所以較低沉吧!?身邊的友好當中,聲線溫柔的,幾近俯拾皆是,而我經常都覺得,聲線絕對是可以吸引人的一個因素。你試過因為一把聲而喜歡上一個人嗎?

晚上,J 小姐打電話來看望我那有些低落的情緒,她的方法是「嘩你把聲咁溫柔,真係每六秒八蚊既話,成日同你講電話我咪爭你幾十萬!?」…多謝晒 XD 這樣說來,我d 補習全部都好值錢啦係咪先?XD

No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan