Wednesday, February 11, 2009

維也納

Photobucket 

好啦,終於來到了。

一個城市沒有了人就沒有生命,所以那個地方的人應該是一個城市最重要的資產。其實這裏的人都很不錯,很友善和樂意幫助人,除左迷路時無人會主動埋身問你之外,一切都很不錯。(後者我相信是因為德國人/奧地利人比較內歛的性格吧)

當然,問人也要懂選擇對的人來問 - 正常來說我們也不會走去同個阿伯問路掛?

由旅客區 (e.g. 博物館的職員),到超級市場的收銀員 (well 我試過繁忙時間去找錢 (!!) 佢都無逼我走 lol),到我個 hall 的 cleaning lady (我已經連續三日見到佢了),全部都笑容滿面,一副很樂於幫忙的樣子。單是那個笑容已經令我放心不少了。有時真心定假意是很容易看得出的,嘿。

維也納/奧地利的第一語言是德文,懂英文的人不少 (因為他們在學時也有英文課,大約是由六年級開始),不過大約一半的人都是比較基本的水平,有時真的溝通不來就唯有指手劃腳,嗯,起碼佢地都仲肯指俾你睇呀我覺得。

直到今天我更是感歎。

事緣是我這個 hall 洗衣的系統比較麻煩,是要先買一張 card 才可以洗衫,這個倒不是問題,問題是,我o係 dorm office 買完張card,張卡既 balance 係零,而我係要走到老遠去搵間 bank austria 黎 top-up 張卡囉!!邊個發明d 咁笨既 system 架!?

好啦,cleaning lady 很好人的告訴我哪裏有 bank austria,搵到以為好好彩,點知入面個阿叔話o個間 branch 無.得.做.top-up!咩原因都無淨係話 "It’s not possible to add value to your card here in our branch” 就請我走了 $&*#!*(&$^&(&*

阿叔話後兩條街又有間 bank austria,好啦就去搵,不過搵極都搵唔到,最後問路,我係入左第二間銀行入面去問人!個情況就好似係,嗯,入左間恆生問人間渣打o係邊,又或者係入左間惠康問人地附近間百佳o係邊,咁囉…

結果 CS counter 的姐姐很好人的帶我出門口然後指給我看,但係呢趕時間返學的關係最後也沒有找到了。

那 top-up 的事結局如何呢?是這樣的:我以為好趕時間,點知返到去又有時間淨喎,於是就在大學轉角的 bank austria 弄妥了一切東西,所以這天的我很感恩的呀,無得洗衫我就無衫著架喇…

No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan