Wednesday, February 18, 2009

自己煮

講個秘密俾大家知,其實來這裏 exchange,我其中的一個目標是,要識煮野!

當然唔係o個d 求其擺得入口食你唔死o個d 啦 (如果係的話咁我白烚晒所有野已經達成我目楆了),而係有少少難度、不過又易控制既野食咯…嗯,是有點玄。

結果來到第二天開始就嘗試自己弄東西吃,一開始當然難度等級,是零啦。

Photobucket 

炒長通粉,如果唔識整既其實我真係會覺得佢係低能仔,因為,只係將 penne 灼熟、炒兩炒就成事。醬汁是現成的,不會難吃得到哪裏去 (除非是好像 K 的 exchange mate 那樣,將 olive sause 當左係 pasta sause 然後倒左半支落去啦),把最繁複的弄醬的步驟省掉了,這道菜還會失敗嗎?

說到底其實也是 depends on 你肯不肯去做,多過你真的是否做到呀。

Photobucket 


Photobucket

其實上個星期的 diet 都很,嗯,蕃茄,因為 pasta sauce 是 tomato 味道的,然後自己又買了幾個蕃茄,於是其中兩天的晚餐,分別是蕃茄炒蛋和蕃茄煮魚。

煎魚難得地成功,完全沒有散開,但帶著少許雪味,唉,忘記了買胡椒累事。不過呢整個菜味道還是可以接受,因為呢,又係無.難.度.架.囉…相信問任何一個人都會識整 lol

Photobucket 

西炒飯,把之前那晚的剩飯,加腸加紅蘿蔔加茄汁,炒埋一碟,又係零難度。飯之前煮得太黏,炒完之後好像好了一點,飯的質感令整個炒飯很有日本風 (!!)。

Photobucket 

早兩晚弄的比較高難度,我竟然,走去炒米粉!一半成功一半失敗,成功的是把我記得把所有材料都切成絲 (!!),有魚柳啦胡蘿蔔啦腸仔啦,還有舅母要我帶來很好吃的蝦乾,然後味道還算不賴,失敗的是炒得不夠乾身,煮的時間也長了一點,於是米粉變得太軟,最後弄得有點碎。

***

其實自己識唔識煮野食架呢?細個在舅母家經常都會看她煮飯,一些基本的概念自然是會有的,不過實習的機會沒有太多,所以我會覺得自己也不算懂做飯。一個人的時候其實煮的東西都會相對簡單,要挑戰難度既話一兜野隨時要食足三四日…仲未想像到。

No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan