Friday, September 19, 2008

代表自己的動物

前篇說起的 mock interview,是英文班入面的其中一項 "check point activity"。是模擬就當然要做戲做全套,返學第三個星期已經要著 suit 返學,熱死。

九時正開始,instructor 要我們做 self introduction,於是問了我們這個問題作引子:

"Please choose an animal to represent yourself and explain your answer."

嗯,用了一分鐘去想,選了

既然只是用了一分鐘,想的東西也不會特別得哪裏去。我只是說,我像馬,是因為馬和人合作無間,我也是很 co-operative 的那一類;而且作為一個新人我也會很會 take order 的那些無聊東西。這些答案都是很 job-oriented 的那一類。

可以還有些甚麼相似的地方呢?

馬很善良啦 (雖然後來聽 W 說才想起馬都會踢人落地 =_=”)、很有用啦 (!?)、need to be taken great care of (我覺得自己很無廉恥 =_=),這些都跟我很相像啊。好過似羊呀蜜蜂呀呢d ,馬好像聰明一點 (羊成日都問問題…「咩呀咩呀」咁 lol)、蜜蜂一個竇有幾萬隻我又唔想平凡到咁,雖然話平凡是福jek。

===
題外話,我叫我姐姐 & W 估下我用咩動物代表自己。然後,佢地既答案次序相似得有點驚人。

「豬。」
“我會唔會話無啦啦話自己係豬先你話喇”
「你話自己係麥兜丫嘛…牛/羊囉。」
“唔係”
「烏龜。」
“ok 我知我做野又鈍又慢,但係唔係呀…”
「蜈蚣囉。」
“咩事呀而家…可唔可以正.常.少.少!?”

===
題外話.二

我跟 A 是同一班英文班的,所以他也被問到同一個問題。他的答案是甚麼呢?

係海豚。

嗯,最重要既係佢 justify 佢既答案。

「因為海豚好聰明。」wakaka A 同學好自大呀…為左懲罰佢我已經叫左佢三日海豚仔了!XD 佢 mock interview o個日著住件粉紅色恤衫,於是俾我叫佢做「中華白海豚」叫左一日囉…佢想打死我咁滯。

2 comments:

Unknown said...

我會揀青蛙, 因為個人比較被動
全日呆坐喺塊蓮葉等烏蠅飛過
而且我同青蛙一樣吵耳

雖然我想自己成為一隻貓

Dull said...

嗯...咁你一開始都係一條小蝌蚪黎既 xd

咁我不如做貓頭鷹啦
又靜又大份 (!?)
個頭仲可以轉 270 度添 xd

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan