Tuesday, September 23, 2008

新光潮州菜館

上星期一我變了一條金魚,完全無停過咁食野!朝早食完早餐去補習,之後去飲茶,飲完過舅母家做節,食左月餅、桃駁梨、夜晚食飯五送一湯 (well 我食左半條魚!hahaha),飽到上心口之後再食左半個水晶梨…不過平時去舅母屋企食飯都係咁 =P 不斷咁食食食,然後啦,九點幾 W 去完 re-u 未食飯於是同佢,再.食.過!

先落中環周圍行,W 想去吃日本放題最後因為太夜來不及吃,輾轉到了銅鑼灣再周圍行,看見這家打冷鋪還沒有收鋪,又想起「食潮州野岩宵夜 feel」(!?) 於是就進去吃了。

坐下端上功夫茶,不太苦不過茶味也不太夠。還有啦旁邊的侍應可能以為我地好有米 (!!),起勢咁 sell 我地要凍蟹 / 蝦 等等貴價海鮮,我地完全無視佢地繼續睇餐牌。先要了兩道菜。

Photobucket

滷水鵝片拼豆腐,鵝的肉質也算是嫩,而且鵝味不錯,只是覺得稍為肥了一點。豆腐啦,可能是比較晚的關係,滷得太過入味,於是有點硬又有點鹹得過了頭,分量其實也不算少呀。

Photobucket

椒絲腐乳炒通菜,普通啦,不過腐乳的分量剛剛好,不會太鹹也不會水汪汪似的。通菜還在季節,店也揀得不錯,很爽。

Photobucket

後來還追加了一道椒鹽九肚魚,我和 W 都很想吃魚呀。為甚麼會只剩下兩塊的呢?是因為上碟的時候我正跟 D 談電話,結果邊談邊吃,收線的時候就只剩下這麼多了 XD 分量其實不少,剛剛炸起也不會難吃得到那裏去,脆漿也很薄實在不錯。

十時多還有四五檯客在這裏吃,在 openrice 上看見這家館子其實劣評如潮 (!),不過個人覺得也是可以接受呀,唯一的缺點就是較貴,三道菜連一個飯一罐汽水買單 $280,同埋侍應的服務態度比較 pushy 咁囉。也謝謝 W 請了大半啦。=]



===
新光潮州菜館
地址:灣仔駱克道405號地下

No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan