Saturday, September 27, 2008

又是週記

又是很充實的一個星期。

  • 我竟然連續兩日去打羽毛球,哈哈哈。

    W:一陣去打波咯。
    我:打咩波?
    W:你強項o個隻囉。(!?)
    我:即係咩…?_?
    W:羽毛球呀 (!!)
    我:頂你串我 -______-“

    結果那天打了兩個小時羽毛球,嗯正確點來說就是練左兩個鐘波啦。也謝謝幾位教練了 (!?)。(well 好多 skills 教完我都仲係掌握唔到…lol)


  • 打波那天是星期三,由起身那一刻開始就沒有停過下來:prep 補習 (朝早六點幾!)、上課到十二點然後跟 group mate傾第二天要的 presentation、打波到四點然後碌去補習…係補兩份。九時多吃過晚飯又要開始做 power point slides 和打 script 結果做到十二點幾,散晒。

    結果那晚我做得太興奮,訓唔著。囧rz


  • 上個星期天下午不想出街,於是電召外賣下午茶,嗯,這陣子 (其實都有成年架喇) 麥當當 promote 24 小時外賣專線,於是打去落單,確認了地址電話等資料以後,個姐姐同我講,「嗯因為我地鋪頭比較繁忙既關係呢…我地要 75 分鐘先送到外賣俾你地」

    75 分鐘!? 即刻收左線 lol 咁你不如唔好做外賣好過啦麥當勞,頂。最後我都係要落街買…落街o個下又忽然覺得,其實落街行下都唔錯,嘿嘿。試左個燒汁豬柳包,普通啦,就係燒汁同埋豬柳加埋咁囉 (!?)。個盒好大不過個包其實只係有三分二個盒咁大…


  • 尋日差唔多成日 non-stop 咁笑,救命,不過好似有返些少正能量 =]

No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan