Sunday, September 14, 2008

無聊對話

昨晚跟 W 在中環吃 late dinner,同佢講開那套很爛很爛的《搜神傳》。(well wiki 竟然有呢個 thread orz)

我:唉明明三千幾尺跌落山都死唔去呀鍾嘉欣,因為有條隱形橋接住佢囉,頂,爛到。
W:係咩咁咪幾好。
我:係啦,隱形橋,呢個直頭係我啦 (!!),成日俾人當做隱形。
W:隱形橋… (諗返先知原來 W 一直都無咩點理我 xd)
我:係呀…invisible Q 呀。(!!!)

W:下仲要有埋英文名添牙…咁簡稱係咪 IQ 呀 (!?)
我 (笑左):係啦我遲d 仲會讀埋博士添呀。
W:……(無反應)
我:咁我咪會變左做 IQ 博士囉…
W:下!?你受左咩刺激呀今晚!?

我們的生活和對話就是這樣無聊,不過我真的覺得很快樂。=D 還有值得一提的是,我姐姐睇電視o個時將「搜神傳」調轉左黎讀,好大聲咁問我「咩叫《傳神搜》」…

No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan