Sunday, September 6, 2009

散餐,與吻

早幾天跟友人在漫話,聊著身邊朋友的八卦事。然後,得知最近有位不太熟的同學仔跟別人分手。對我來說,消息很有點爆,因為他們一起已經有五六年的日子了。而更想不到的是,分手原因,是女仔被看見跟第二個男仔在校園某處接吻。

而又話分兩頭呢,這女子,for some reason ,之前又被發現背著自己男友,上!床!(仲要係o係宿舍入面…大家明白為甚麼被發現了吧?) 不過,這女子的男友,亦即是我那位不太熟的同學仔,應該是不知道這件事的。

問題就來了,假設你是我的同學仔,而你又知道你女友跟別人上過床,那,你會因為你女友跟別人上床而分手,還是因為你女友跟別人 kiss 而分手呢?(fine,如果你覺得兩件事都係無問題唔會分手既…咁唔玩咯 lol)

我和友人,竟然想也沒想,就答了不同的答案!我說,喂,kiss 喎,即係有真愛(!)o係入面啦!!!同第二個男人有真愛,頂唔順架喎,無可能再繼續架喎。上床個下,或者係唔覺意架呢!

友人的回應,很簡單,「你會唔會唔覺意同人上床呀!?」(又岩喎)又說,覺得食散餐成件事好核突,一定接受不到云云。反倒是 kiss 呢,又可以接受,畢竟只是一個吻而已啊,他說,goodbye kiss 都有啦。

我只是覺得,肯用自己的唇,吻另一人的,不多不少都會有愛的成份在內 (如果係 goodbye kiss,我諗唔會俾人傳到出黎掛);散餐呢,就可以只是為了滿足自己的一時之慾。就如,我們掛念一個人的時候,可以隨時(!)跟別人上床,但kiss ,大概要很勉強很勉強才成事吧。

No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan