Wednesday, September 30, 2009

歷史


說的是正經八百 (!?) 的歷史。中學的時候,中史和西史這兩科,算是由細讀到大的,會考過後才放棄了這兩科靠背的科目。西史還好,起碼有 data based question 「無咁背」,但中史呢,就真的是把中四中五四本書,由頭到尾的背一次了。

不過呢,重點不在於我。

今天我才發覺到,原來 D 同學的西史,跟我姐姐的中史,是一樣程度的。

自會考以後,當我發覺我和姐姐的中史常識有一段距離之後,我就經常性的以調侃姐姐為樂 (!),問她有關中史的事。結果就出現了「孔子是三國人」/ 「司馬懿寫史記」之類的歷史錯配。而個人印象最深刻的,是她數年前認真的問我「關雲長同文天祥唔係有關係架咩!?」(!)

深刻的一大原因,是,她早兩個星期又問了同一個問題…囧

其實她都算好的了,她的好朋友,要想了差不多一分鐘,才肯定孫中山是國父,他一開始衝口而出說了是「毛澤東」…

===

D 同學呢,是夜和他說了差不多三個小時電話,其實有三分一時間,相信是給他上了一堂西史課。由 the tudors 的歷史背景,說著說著到了一次大戰、又說到了教廷的事。

我:你有無聽過哥白尼呀?
D:呃…無喎
我:咁…伽俐略你應該識喇掛!?佢都支持日心說、又係教廷唔鍾意佢架喎…
D:………一開始我仲以為你講緊「神探伽俐略」添…
我:…………

然後呢講了好一會英國歷史,henry VIII 呀 queen elizabeth 呀咁。

D:咁我想問呢,而家個亨利王子係第幾代呀?
我:!?乜有個亨利王子咩!?
D:唔係咩!?
我:…你係咪想講哈里王子呀…
D:!係喎!!!

===

上星期 D 同學跟我姐姐在 london 吃飯,吃飯之前逛了一些歷史古蹟,姐姐問 D 同學,中學時有沒有讀西史,可會了解這些歷史云云。D 同學想了半晌,只說了一句「我中二 history 肥左…」囧 後來他跟我說起件事,我說「如果我係你既話呢,我會話我西史既程度同你中史既程度一樣囉…」…

1 comment:

Unknown said...

你搞到你個D同學成個白痴咁= =

不過我估佢去完英國交流再睇埋the tudors 就會唔同哂!!

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan