Saturday, September 19, 2009

細路

1/ 剛才回家的時候,在地鐵月台搭升降機到大堂。升降機內,有一家三口,那個小女孩,才四五歲,說的語言是

「咦,呢個 lift 好多 people 喎。」

然後,那位媽媽又很自然的說,對呀,好多 people 落車所以咪好多 people 搭 lift 囉。想點呢,遲d 佢地既對話會唔會變成「homework d 題目好 difficult」/ 「呢個干炒牛河好 delicious」咁架!?唉,唔怪得香港細路既語文水平會越來越下降…中英夾雜,對小朋友來說,只會令他們對兩個語言的字彙和結構認識得更少啊。


2/ 今天坐巴士,由坑口到鑽石山,在巴士上睡覺。忽然,後面大力一踢,把我踢醒!好,一次半次,我忍;第二次,都算;第三次呢,妖,一望後面,有兩個男仔o係度玩,玩既,係踢!我!張!櫈!

兩隻野,一個十歲過外,另一個都六七歲。那刻,我怒睥那位年紀較大的細路。佢,好明顯驚左,因為我見到佢即刻叫佢細佬唔好玩,兼夾面都青埋 (我諗我塊面真係黑過鑊燶)。好啦,再訓,沒多久,細佬又再玩過,每隔一兩分鐘就踢張橩一次。今次呢,先睥細佬,再怒睥佢阿媽!個阿媽呢,俾左個好尷尬既表情我,之後,竟然無出聲叫佢個仔唔好踢!頂,激死我。

最後,才發覺,那個阿媽根本搞唔掂兩個仔。大o個件,十歲人仔,竟然鬧阿媽好帶佢搭巴士唔搭地鐵 (仲要鬧左十分鐘),個細架呢,跟埋個阿哥一份,幫口話「係啦次次出街都係咁!!」(妖,唔好出街啦咁你,我心諗)。

然後呢,個阿媽,竟然低聲下氣咁解釋 ,「係啦,今次試過咪下次唔會囉…」,咁!係咪我同時代脫左節 — 當代的教育方法,係咪無論遇到任何情況,身為父母都唔可以打、唔可以鬧咁架!?之後,阿媽同親戚講電話,又竟然好委屈咁話「係啦搭錯左架車,搞到俾個仔鬧…」。咁多個竟然,都應該足以表達到,我對整個情況感到有多驚奇。唉,有個咁既阿媽,唔怪得有對咁趣緻既兄弟。

到總站 (鑽石山地鐵),阿哥,一開巴士閘門,立刻飛奔,不知所蹤。難得阿媽又氣定神閒,拖住個細佬,慢慢行。

香港的未來,有呢堆人存在,會變成點?

===

雖然今天我怒睥兩兄弟,之但係平時的我,其實是極喜愛小朋友的 (在我的世界裏,十一歲以下都稱為小朋友),大部分都很可愛又很聽話 (聰明與否又另一回事啦)。有時在地鐵,又或是在晚飯時分,旁邊有小朋友 (特別是四歲以下那些) 的話,我都會跟他們玩。有時還會是他們做主動來撩我玩的,很得意。

No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan