Saturday, May 8, 2010

幾天。

 

  • 兩三天沒有在這裏打下片言隻語,忙到發左癲。昨天某科要做 presentation,但問題是我再早一天有三個補習 present 那天也有兩個…最後就變了是 "hea 下 hea 下" 咁做。還好我負責的是那個 case 的背景資料,即使再 hea 也沒有甚麼問題啦。

    不過呢,present 完後,我們成組在樓梯間遇見了 professor,他說我們成組都做得不錯啊!雖然明知是門面說話,但不知何故我們都很快樂。(頂,其實係尋日我俾人玩左成日囉咩事) 嗯,昨天我都很快樂,有一堆可以讓我毫無顧慮地說話的朋友,真的讓我很感恩啊。

  • 今天就到某公司做 presentation,是 interview 的一部分啦。唉,就像 W 同學所說的「吃了糞般的爛」,不要提。present 完心情麻麻,於是走去買了兩 pack kinder 繽紛樂,然後呢,回到學校上課的時候,身旁的 V 先生又請我吃了一條 Twix…ok 食完甜野/朱古力,心情果然好返好多。

    又,V 先生跟 AL 同學是由細玩到大的好朋友,好朋友到,是當 AL 同學毒打 (!) V 先生時,AL 同學是會搣 V 先生的大脾內側的!!!他們兩人的賤口程度,有時實在笑到我痴左線。

    (一輪毒打之後)
    V 先生:拿,你再係咁我真係打 9 你架。(冷靜 mode)
    AL 同學 (過左兩秒):其實呢,你覺唔覺得個 "9" 字呢,真係好廢呀!?關個 "9" 字咩事啫,唔通你真係拎條 "9" 出黎打我咩!?(!!) (要記住呢個對話係發生在上課時分架喎)
    V 先生:語氣助詞啫,你識唔識架?唔通我話「你阿媽」,又真係講緊「你阿媽」喇喎!!?

    頂,成段對話笑到我流淚。

  • 這天下課後,跟 V 先生/AL 同學和另一位同學一起走,沿途那位同學為我們看掌,嗯,最大的收獲是,那位同學看了我的兩隻拇指後,說我兩隻拇指的紋都有點像一隻「小眼」,意思就是說,我和我未來結婚/一起生活的那位,都是很漂亮的啊!!!!!!嘩,即刻要請佢飲茶啦係咪先!?

    咳嗯,不過,點解淨係望到我隻手指公先話我個人靚仔呢…囧

No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan