Friday, August 7, 2009

一堆立雜

1/ 近排呢,好想寫野,但往往組織了一小段,便停了下來,只是覺得自己不斷有 input,output 嘛,近乎零。


2/ 上星期執屋,真的很大執的那種。棄掉了 AL 時的中化 notes,某補習名師的呀。不過呢看完才覺浪費時間,用廿幾版講d 我都寫得出既野 (e.g. 仁 / 義 / 禮 / 智有幾重要),都真係幾浪費資源。只是把實用文的 notes 留著,用來作生財工具 (!?) 也好,也可以給 J 小姐。

UE notes 呢,應該會跟足我一世,現在是生財工具 (幫人補習),將來是用來提升英文 level 吧。


3/


(pic from here)

又是執屋,竟然,俾我搵返 at17 隻 threesome 精選出黎!明明買左硬係搵唔返,搵左成年喇陰功,成日反轉間屋都搵唔到,淨係搵到個碟盒!好灰。最後發現原來攝左o係本十年都唔會揭一次既 notes 入面 囧

嗯,我的心裏沒有他 / 最難唱的情歌 / 最好的時光,都回來了。


4/
接了兩份補習,已經開始補,不過仲未回本 (因為要俾 commission 個 agent -_-)。兩個o靚仔都好似唔太有趣咁。btw 而家細路係咪真係無家教d 架呢…話說新的學生其中一位是中二的,第一堂,頭五分鐘。

我:hi 我叫 dull 呀,你叫咩名?
中二仔:XXX (中文,全名)
我:嗯,咁你想我點叫你好?你有無英文名arr?
中二仔 (晦氣 mode):你鍾意,啦!

頂丫,o個下我完全係火起到個心諗「咁我叫你做 __ 街你係咪都應我先!!」咁囉…


5/
計劃呢,原來是用來改的。

2 comments:

naruto said...

而家D父母無禮貌,D仔咪一樣囉!叻又有禮貌就唔駛搵你補都得啦

Dull said...

唉,所以呢真係要識教先好生。頂好多阿爸阿媽真係覺得俾左錢就大晒架。

哈哈你又岩喎!

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan