Friday, August 21, 2009

游水.補習

這個星期,人閒得很,友好的不是要上班就是要上學;不是要上學就是要讀書;不是要讀書就是北上;沒有北上的呢,就沒有閒錢出來。所以朝早和晏晝時分,特別得閒。逛街逛得很無聊 (某天在旺角逛街跟 J 講了幾句,她知道我一條友行街之後,個反應係「下!咁毒既你?拜拜!」咁。咩事呢而家得罪你麼!?囧)、留在家又好像太悶了一點,於是…走了去游水。

數來,也應該有七、八年時間沒有下水了,很奇異吧?一直都是運動白痴,自然對任何要郁的活動都沒甚興趣…直至這星期。

然後,跟友好們說起這件事。

我:頭先去左游水。
D:!游水!?你去游乾水咋下嘛?贏定輸呀!?
我:……頂!

另外。

我:頭先去左游水。
J:游!水!?
我:而家唔俾人游水咩…

原來我給人的感覺是如斯懶惰的。囧

===

這天接了一份新的補習,是我之前說過、沒甚禮貌的o靚仔的姐姐。

這位姐姐呢,禮貌比她的弟弟好。假如唔出聲可以跟有禮貌劃上等號的話,她該是全世界數一數二最有禮的人了。沉默的程度實在令我有點難搞。

我:嗯你有無覺得自己邊份卷特別強 or 弱咁啊!?
P (那位姐姐):……………(二十秒!) 都無咩既,除左 oral……… (比蚊滋還有小聲)

後來做了一份英文 comprehension。

我:你有無邊個字唔識解!?
P:……………………(三十秒)………(搖頭)

好慘,問個 yes/no question 都唔肯答我…不禁令我在想,我個樣係咪好兇神惡煞,嚇親左佢呢…事件的後續,是原來她有些生字是不懂的。唯有話佢真係好.怕.醜.啦。

亦唔怪得佢話佢自己d oral 唔好了。

No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan