Saturday, August 29, 2009

麥兜響噹噹.花絮

Photobucket

1/ 早兩晚跟 R 和 H 去看了《麥兜響噹噹》,作為麥生 (!?) 的長期 fan 屎,電影上了差不多兩星期才去看,實在有點說不過去。唉唉唉,周圍嗌人一齊睇既時候…

D:下…唔好玩我啦 (!) (其實我好認真架)
W:你慢慢啦下
K:連我女朋友都無意慾睇呢套,咁都應該估到套戲幾爛啦係咪先 (咩!邏!輯!)

就連我的補習學生…

我:今晚去睇麥兜,嘻嘻
學生:D 咁既垃圾片你都去睇!?
我:!!咩垃圾片 #%$^&!#^(*#我:!!咩垃圾片 #%$^&!#^(*#我:!!咩垃圾片 #%$^&!#^(*#我:!!咩垃圾片 #%$^&!#^(*#$&@ 不知幾好睇!
amp;@ 不知幾好睇!
amp;@ 不知幾好睇!
學生:如果我同我 D 同學講話我去睇麥兜,我覺得會俾佢地笑囉
我:…………你死呀你等我下次整好多野過你做先……

後來。

我:不過又幾貴 bor 而家睇戲…要成 $70 張飛。
學生:你覺唔覺得呢,用 $70 睇麥兜,好蝕呀!?
我:!!關你咩事!!

唉。大約情況就是這樣。不過呢,其實又是 H 約我看的,這陣子要找看戲伴真的很難啊。



2/ 在戲院。

開了畫兩星期,我們三個在嘉禾 MK 戲院看,還是全院滿座,很爆。還好那天早上在網上先訂了票,即使手續費要 $6 per ticket 也在所不繼啦。

我旁邊坐著一對情侶,大約三十出頭。完全體會到,咩叫好眉好貌生沙蚤。

兩個一開始已經是連體嬰狀態,唔緊要,不過個女仔講野大聲到我睥左佢幾次先識收聲,講既野仲要高八度的「aiya,麥兜好—蠢—呀!嘻嘻嘻」之類。

然後,戲中有一幕,是麥太在武漢的酒店外晾衫,微風吹拂著一個橙色的 bra。個女仔,又黎料。

女:不如呢,我又買個咁既 bra 著俾你睇咯 (!!!!)
男 (竟然應佢):好呀,我都好想睇喎!

佢地兩條友講得大聲到我無可能聽唔到,至此我實在忍唔住 diu 左一聲。你,有麥太咁大.先.算.啦…唉。

No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan