Thursday, August 13, 2009

對話,幾段

身邊的人呢,大都有著無限的好奇心,有時,係幾令人無言的。例子之一,是 SS 小姐。相識不久,有一天,跟她和 W 在 skype (那時我已經到了外國啦),然後,忽然間,問我。

「其實呢,你有無睇四仔架!?」
"下...你做咩咁有興趣"
「唔知呀,咁你有無睇 jek!?」(!!!! 咩事咁有好奇心呢小姐)
W:其實你覺得你個問題好核突呀……

上星期跟她逛街,說起我以前是個大肥仔。

我:係啦,以前好肥。
SS:咁如果呢,你而家又高又肥,咁會點!?
我:!!咩問題黎架!?又高又肥,咁會點喎?咁我問返你,如果你而家又矮又肥咁會點!?
SS:妖,頂你丫…我會唔開心囉…
我:well 咁如果我又高又肥,我會好似成座山咁囉…

我相信佢遲d 會問我「如果你間屋俾人燒左你會點」、「如果你俾外星人捉走左你會點」、「如果你生 cancer 你會點」之類的了…

===

剛剛跟 J 談了一會。

J:喂,我覺得你姐姐呢有人性d 囉…
我:!!!你係咪即係話我而家無人性先!?
J:咁,又唔係既,不過你姐姐寫o個d,em,有時我都會好似佢咁諗;你o個d 呢,太善良喇喎。
我:…咁我真係善良丫嘛咩事先。
J:X!你死開啦你。

好慘,即係我係善良但係又無人性囉…同埋何解我d 朋友們都咁激動,全部都咁爛口架呢!?囧

1 comment:

Unknown said...

你嘅朋友裡面我應該係異類 |o|

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan