Friday, January 16, 2009

洗牙

…是我生平最怕的其中一件事。

在臨飛之前想著要去洗牙一次才安樂,結果昨天逼不得已去洗牙。

真係好驚。

對上一次洗牙,應該是中五時的事了,想來,已經是四年前的事!那時只是在樓下的牙醫洗,但不知是我倒霉還是和他的磁場不對,那位牙醫叔叔,我除了用「死肥仔」三個字以外也不大找得到詞語來形容他了 (ok 我知我無咩資格叫人死肥仔 囧rz) - 你知道,一個死肥仔係點樣架呢?肥啦,第一;第二係串。而那位牙醫叔叔,在我二十分鐘的洗牙過程入面基本上是 non-stop 地說:

「嘩,乜你棚牙真係污糟到咁呀。」
「嘩,你有無刷牙架。」
「jip....」

而我呢世人最憎既其中一個助語詞偏偏就係 "jip" - "jip" 乜啫?你唔識講野咩而家?

好啦,這次比較 awful 的經驗更加令我唔想去洗牙。再對上一次應該是中三,然後就是小學的牙科保健了。

小學時代比較懶,經常晚上無刷牙就去睡覺 (well,其實中學也是這樣 lol),大家由此也可以想像我棚牙可以係污糟到咩樣。牙科保健的那位姐姐,很惡,(拿,惡同串係唔同既,所以我認我抵死) 所以次次小學派通告話去牙科保健,我早三日已經開始驚定先,唉。

就是這些經驗都使我很 reluctant 去洗牙。昨天早上戰戰兢兢的打去牙醫約期,即日中午就有位。這位牙醫是媽媽和姐姐光顧開的,說人很老實又不多話。好啦,岩晒我。

中午準時到達,牙醫叔叔看上去很好人,然後開始洗牙,一直都沒有作聲,默默的在幹大事 (!),十五分鐘轉眼就過,把躺椅升上來,牙醫叔叔婉轉地問:

「咦,你係咪好耐無洗過牙呢?」
"hehee 係呀有幾年喇都…"
「哈哈哈哈,咁你就要洗多d 喇…」
"hahaa 好呀好呀!"



這次洗牙,竟然是在一片愉快的笑聲中結束!!完全覺得係一個 pleasant experience,好啦以後我盡量一年洗一次牙啦。

2 comments:

Unknown said...

36蚊洗一次牙,平過返深圳

我覺得係中大學生唯一好處

Dull said...

ust 好似 10 蚊一次 @_@
不過唔知有無記錯呢...

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan