Thursday, January 22, 2009

離開是為了回來

Photobucket
(source: click here)

要走了。

今晚會先飛去 London,跟姐姐玩上十天,然後才到 Vienna 開始我的 exchange semester。在 Vienna 我會讀的學校,全名是 The Wirtschaftsuniversität Wien (!) (唔好問我點讀 -_-),然後一般都簡稱它做 Wu-Wien,當然啦這個是德文名稱,英文是 Vienna University of Economics and Business Administration 。所以,次次有人問我「你去邊間 exchange 呀?」我都係答「去奧地利咯~」就算…次次都要講個英文全名我條利應該會斷左 囧

已經執好行李,如無意外應該會超重 (!),媽媽說要寄東西給我,老實說我覺得不太需要,不過堅持之下我也沒有所謂,況且我一件夏天衫也帶不了 (何況是七件呢?ok 我知我好爛…囧),買完又唔知有無位帶返香港。

暫定七月頭會返香港,因為要 take summer course,無得再遲。當然啦我還是會 update 這裏,大家還是要常來看啊。

好啦,不如大家估下我返到黎會變成咩樣啦。可以開個盤,會係肥左定瘦左、會係高左 (!) 定矮左 (!!)、會唔會d 頭髮變到一劈屎 (!!!) 咁、會唔會 yo 左 (!!!!)…最緊要係話我知你地個 option 係咩。(同埋,賠率係幾多!) 嘿。

保重喇各位,祝各位學業進步兼夾會有好多桃花,哈哈。

Cheers!

2 comments:

jess said...

我識讀間學校個名喎 ich bin gut!!!!

Dull said...

wuuu 勁喎係 XD
個名咁長都係得三個音 @@?~

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan