Friday, April 24, 2009

雜碎

  • 旅行剛回來,好像發生了很多事情,其實只是過了廿四小時,可以發生得了甚麼?

  • 剪髮,很恐怖。想戴帽,講完。

  • 旅行前後的心情落差很大,我相信應該不是旅行後遺症,而是每次照鏡都見到我個死人頭的關係,頂,用 wax 都 gel 唔起,好灰。

  • 原本打算明天去 Innsbruck / Graz 的,不過很懶 (又唔想見人),應該唔去住,或者等後日。

  • 不過又唔會唔出街既,成日自閉o係 hall 仲悶。所以呢,可能出去 window shopping 食下野,雖然,呢個月已經 overbudget,又灰。

  • 當你發現一件令你可以開心很多的事情,突然間因為種種原因而不能做的時候,你能想像那刻的人生會有多灰暗嗎?

  • 有時間而無錢 vs 有錢而無時間,其實真的很難選擇。前者可以是窮風流,後者會更加珍惜可以享樂的光陰。但係而家唔到我揀 lol

  • 煮野食啦,不如。岩岩整個 pasta 仔連洗/切/煮都整左成個鐘,幾好玩架,如果個廚房可以大一點、有個焗爐的話就更好。

  • 不過每次買材料要買好多 (因為包裝很大) (例如是,糖要買 1kg 的,夠我食兩年囉我覺得 囧),買少量的又不划算,呢個月煮飯次數少,洋蔥都可以擺到生緊葉 (!),咩事。

  • 其實都係得閒埋呢幾日,下星期有在英國 exchange 的朋友來 vienna 搭住數天,然後 account course 開始,應該少些時間心機煮野食的吧?

  • 又其實我現在可以 (!?) 有一堆正經事做:下星期一的 midterm 只溫了一半;summer course 的 notes 只看了一份 ppt slide (out of 15 份到啦);寫遊記等等。全部都係懶做 & 無心機做。

  • 只是很想有點不用動腦筋又可以消磨時間的東西…我應該走去看珠光寶氣嗎?囧

  • 今日暫時唯一令我感到高興的事,是知道表姐的新工作塵埃落定了,all the best with your new job lah 表姐! =]

No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan