Friday, December 4, 2009

感謝日。生活小事。


是日真的讓我很感恩。

感謝舅父那隻手錶,雖然真的讓我很過意不去…大概是他覺得,買了給姐姐不買給我,我會嬲吧!!?其實完全無囉,唉。

也感謝 L 小姐送給我的那張唱片,她一開始跟我說買了一份小禮物給我,說「你估唔到我買左咩架喇」;又說「如果係我我一定唔會買俾自己架」云云,我還心想,「車,應該都係麥兜啦。 」結果,竟然係一隻唱片!果然係估唔到呀下!!除了這個,還有「戀愛總是意外地平靜身亡」的海報,真的很感激。現在我家中有的物事,該可以讓我扮作去看過舞台劇了。謝謝 L 小姐啊。

更要感謝那個我早以為失掉了,卻失而復得的機會。讓我興奮了好一陣子,雖然甚麼都不是,但有總好過無啊。下星期一就去 interview,這幾天該要好好的準備一番,咁,我考試點算呢…

*******

生活小事。

這天跟 A 同學與他的女朋友,即是善良的 G 小姐,還有極度認真的 Y 小姐在九龍塘吃下午茶。席間提到 winter break 大家都好像沒甚麼好做。

Y:不如我地去大尾篤啦!
我:下下!?我唔識踩單車架喎!
Y:唔緊要既,拿,阿 A 呢 (指住 A 同學) 就踩單車車埋阿 G 小姐啦;我地兩個喇喎…
我:係啦佢地兩個 (A & G) 咁 sweet 喇喎已經,咁我地做咩角色好呀!?
Y:咁咁咁…一係我地扮狗囉 (!!!!)
我:(!)喂想點先!!你自己想扮狗就唔好拉埋我落水啦頂!!!Y 小姐你快d 俾 hand hand 我!

我實在很賤。囧 又,那位極度認真的 Y 小姐,在讀一科很勁的科,人呢,隨和得緊,做事又妥當,和她做 project,她往往是最早完工的那位,仲要係凌晨三點幾出 email 話自己做好…這實在讓我這個未夠一點已經睡如死豬的人,慚愧得很。

No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan