Friday, December 11, 2009

一峰二汶


上星期買了一峰二汶好天氣演唱會的 live CD,入了進 ipod 便聽啊聽的,不知不覺已經一個星期有多。整個演唱會都十個好聽啊,唉,好在最後佢都有出 CD jek。這回沒有去,該會成為我這年其中一件後悔的事吧。雖然,on top of it,應該還有更多更多更多的事…



林二汶唱的 lost in L.A. / 重回布拉格很好聽,不過其實更喜歡她唱的約定,早些天,我不停聽呀聽的,聽了一晚。至於 post 這段呢,其實是要感歎現今科技實在發達得很,段片真係清楚到呢…有如置身現場一樣啊 (!)。

===


林二汶的約定。

3 comments:

Mr. Ball said...

呢個角度同我當晚坐個位好似 (不過我應該高幾級左右啦…)

someone likes blue said...

我都冇去睇佢地演唱會,
一峰二汶唱歌很有感染力
幾年前看一峰CL411個Concert, 唱未完舞曲時感動到喊, 最後仲咪都唔用,清唱'the best is yet to come', 那是我依世都不會忘記的演唱會,
*另, 上網買了戀愛總是平靜地意外身亡隻碟, 返HK勁聽先~=)

Dull said...

mr ball:
aii 你就好啦 -__-
不過睇返 youtube d 片我相信佢地隻 cd 應該有執過音的 xd

re 深藍:
對呀..我都有睇到 CL411 個 concert!
都好幾年前 lu :p
the best is yet to come o個度我都覺得很感動呀))

hehee 隻碟好好聽呀
快d 聽 :)

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan