Wednesday, December 30, 2009

帶走我,一個人自轉的寂寞。


聽了一晚的歌。是在看某朋友的 blog 時偶爾聽到,才找到這首歌。




看到 youtube 的畫面,才記起原來 B 同學以前在 facebook 都 post 過這隻歌啊。個人感覺是蘇打綠唱得比楊丞琳好一點,青峰的聲線還是充滿感情。

像土壤抓緊花的迷惑,像天空纏綿雨的洶湧;
在你的身後, 計算的步伐每個背影每個場景,
都有發過的夢…

2 comments:

Mr. Ball said...

冇啦啦提起我個名你都係想我click入黎話:

"你好有taste啊!"

je.

XD

PS:我第1次聽呢首歌就exactly係呢個live show度 所以先入為主+fans既關係 呢個版本係最最最好聽既我覺得 =P

Dull said...

你知就最好啦 XD

我都係佢 fans 不過唔係第一次聽佢唱:p
不過我 & 我姐姐都鍾意sodagreen 個版本多d :p

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan