Sunday, July 27, 2008

七月份的啐啐唸

1/
一直都是一個內向的人,相信沒有人會反對這一點。有時想變得外向一點,但其實成廿歲人都無乜得點變。內向有好處既,應該會有多少少心機聽人地講野;也應該會有多少少耐性。

但係一個內向既人很難會被人真正地了解,令人無所適從;也永遠不會有很多朋友 (但我相信每個朋友都係真心既 =P),出黎做野可能會蝕底少少咁囉…

2/
哈哈也不介意被人說是一個 yesman,無咩所謂呢下係真心既,即係我唔會講完「無咩所謂你揀啦」之後逐個 ban 晒d ideas…我未港女/仔到咁既 lol 雖然我都知「無所謂」其實 ok乞人憎,得喇改緊架喇。

3/
去了四天旅行,落機那晚 D 打給我第一句就是問「唉你去左 exchange 點算呀…」咁,唉,大家咁話 =[。已經習慣了差不多每日一 call,雖然講的都是很無聊很無聊的東西 (e.g. 有時我會聽 D o係度唱歌 lol) 但去 Austria 之後就連電話都很難打了。幾個月聽唔到 D 把聲其實都幾難想像。裝 skype 吧…

跟 W 也是呀,近排經常聊到三更半夜,很高興 =]] 一來是因為我 completely信任佢,可以跟他說很多東西,二來也很高興有一個人這樣了解我呀,哈哈有d 野係佢講左我先覺得自己係,好神奇 (!?) =]]

4/
姐姐回來了,真好。=] 起碼間屋多返少少聲。

5/
其實有很多 sentimental 的東西想說,慢慢來吧。

No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan