Monday, March 23, 2009

Berlin – Essen Und Trinken!

無查字典之下竟然諗起 "eat" & "drink" 既德文 lol 睇下可唔可以一篇講完佢啦 XD

第一天的晚餐我們在 postdamer platz 附近吃,只是行過見到價位不太貴就走入去吃了。這家店子是類似快餐店的格局,拿了一張點菜卡,到廚房那邊點菜,即叫即煮,最後吃完才到 cashier 付錢。裝修滿有格調 (真係似一間餐廳既),廚師雖然不太懂英文但也很友善。

Photobucket 

Photobucket

簡單的要了一個 carbonara,面頭灑上一大堆芝士粉,很香口很好吃。K 要了一個 scampi speghetti,就是大蝦意粉,聽他說好像也是不錯。我的 carbonara 才 6 EUR,雖然材料唔會貴但我還是覺得抵吃的,但甜品就稍貴了,一小塊蛋糕要 3 EUR…不過我最後都o係 vienna 試左 囧 見後文吧。

這家店 (vapiano) 在歐洲各大城市都有分店,london 啦 vienna 啦 berlin 啦 frankfurt 啦 stockholm 等等,要是開來香港,價錢又差不多的話其實生意應該不錯的呀。

Photobucket 

Photobucket

第二天的晚餐我們在商場解決,去了吃 american junk food (我想講美國料理但轉頭一想,美國有自己既野食架咩 !?),要了一份雞扒和一份 pasta (chicken speghetti in cream sauce 之類吧),味道中上,塊雞扒同我舅母煎既係一模一樣的味道,吃下去充滿著情懷 lol

Photobucket

還有要了一杯 energy drinks (純粹見到個名 "playboy" 得意想試),就係 red bull 咁既味囉。

Photobucket 

食完,行過一間 eis cafe,見到人食雪糕覺得好好食於是就衝左入去了!才吃過晚餐十五分鐘,又.去.食.野…我開始諗我係咪變左隻牛有四個胃…

Photobucket 

然後,要了一個很豐盛的 dessert,名字已經不記得了,就是有三球雪糕 (chocolate x 2 + vanilla x 1) 上面有 choco sauce & 威化餅,見到都覺得好好味!吃下去更加是不得之了,雪糕很幼滑,朱古力味濃,沒有 gelato 一般「水汪汪」的毛病,食完之後滿足得不行!

Photobucket 

K 要的甜品,沒有甚麼評價,但看上去也是很好吃的樣子呀!

 

最後一天的晚餐呢,走進了一個沒有甚麼人經過的地區 (因為我地只係亂咁行),經過一家餐廳門口,waiter 叔叔派傳單給我,全場半價!價位便宜得一開始我不敢入去 =_=' 想了一會還是勇敢的入去做白老鼠…

Photobucket 

先要了一杯 chocolate drinks,朱古力雪糕+冰+cream 也沒有甚麼難喝的道理,結果用了三分鐘就 K.O. 了。

Photobucket 

boneless spare ribs,既然係boneless,咁就應該唔係 spare ribs 啦 囧rz 因為加了蜜糖和黑椒這兩種比較 "搶" 的調味的關係,對 K 來說味道有點怪怪,我就覺得還好,只是 ribs 肉質有些硬。baked potato 分量巨型,sour cream 也是多得不行,最後吃了大半就放棄。

Photobucket 

還有要了一個 lasagne,就係 lasagne 咁既味,3.75 EUR 仲想點!?

吃到十個飽再在 city centre 行了一會我又買左兩球雪糕食…

好,一篇 K.O.! XD 比例終於唔係一比一了…lol

No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan