Thursday, March 5, 2009

Frankfurt - 新舊之間 (二)

好啦,去完歌德故居,我地兩條友都忽然間覺得好眼訓 (!),於是呢我地又走返去 hostel,訓.晏.覺!無辦法啦我又病病地,晏晝抖一抖都好正常jek…最後訓到六點幾上網搵野食,因為我食滯左既關係想吃一點輕食,最後去了吃泰國料理。

Photobucket


Photobucket

很便宜,每人大約 7 EUR。味道以價錢來說也算是不錯,K 很明顯餓了 asian food 甚久,因為他第一個評價是「其實d 野熱熱地都幾好食」,咁囉 (!!!!)。我呢,又未咁極端,只係覺得以 Europe 的泰國菜來說這家也是在水準之內。

要了一個咖喱豬肉飯,咖喱汁是稀的,甜甜的不太辣,跟在 London 吃過的味道很相像;另外要了一個雞肉蕃茄炒飯,雞肉分量不少,不過也可以預計到是沒有味道的;還有的是這個炒得比較濕,不過我想西炒飯大概都是這個樣子吧?

不過呢問題是鋪頭是泰國人開的,他們只懂德文和泰文,英文係一句都唔識,好灰。結果指手劃腳的點了菜 (好在之前學左d 食材名稱,都大約估到我地會食到d 咩),想要兩隻碟讓我們分著吃,最後侍應給我們拿了兩對筷子,好好笑。另外呢,這家店子除了我們以外就只有一檯客,而那檯客很明顯是他們自己的鄉里,只見老闆不斷的端菜給那檯客,有煎魚啦、冬蔭功啦、咖喱啦、小食拼盤啦,睇到我流晒口水!

Photobucket

吃完還很早,於是又周圍走,最後又去了 Romerberg 那邊,看一看夜景,也看看附近有甚麼好吃的,準備聽晚來吃 (!!)。我真的很喜歡這樣的走,漫無目的的,喜歡走到那裏就回頭,無論在香港還是在外地也是。想來,其實我很想念那些日子呀。

題外話,我真係完全唔識影夜景,開左 flash 張相又黑到咩都睇唔到,唔開 flash 加曝光就好似上面張相咁瘋狂地手震 (!) (嗯,呢張算震得少,仲有幾張我都唔敢 post 出黎驚俾人笑 lol),很矛盾。

回 hostel 上網看書結束了第一天的旅程。法蘭克福看的其實不多,因為可以看的也不多,但作為行程的首站,而我又有點病的情況之下,悠閒的過一天其實也很不錯吧?

1 comment:

Karvitz said...

真係唔好講笑。

呢間泰國野... 唔會係火車站斜對面,一間都好大的餐廳。而且個廚房及收銀都係係入口......

如果係 ..... 就係我食過呀!你又撩起我的回憶喇!

我的食相: http://img.photobucket.com/albums/v618/karvitz/DSCF0049-2.jpg


世界原來真係好細。

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan