Sunday, March 8, 2009

甜食

唉,死。

Photobucket 

越黎越鍾意食甜野。

離開香港以後,離開倫敦以後,基本上我每一天都 crave for something sweet。

很深刻的經驗是我和姐姐遊 scotland 在 glasgow 的時候,因為想起某些事而心情有點低落,結果呢,姐姐在逛街的中間帶我去 pret a manger (其實係因為我地兩個都肚餓) 吃了一點東西,我選了一塊肉桂蘋果蛋糕 (頂而家諗緊我又好想食!)和一杯 hot chocolate,係咪聽到都覺得好甜先 (我爭在未講埋,"好似我咁" (!!!!) )。吃完之後離奇的心情平伏了不少,完全有了生氣!好神奇!

自此之後我就知道當我一個人的時候,我就很需要甜食。

來到維也納,本身已經帶了一堆朱古力過來,有姨姨送的一排 organic chocolate;姐姐給我的半包小型三角朱古力、四大塊 thorntons 朱古力;媽媽擺落行李的一小盒金莎,唔使驚,未有耐食晒,不過個問題係我又買左一包維也納出產的朱古力喎,結果,而家有四大包朱古力o係我檯頭!

然後呢,每天我在學校都會喝上一杯 heisse schkolade,英文就是簡單的 hot chocolate,有時仲會要有 cream 的那種,今次真係肥死,頂。

在德國的時候最後幾天完全係發左癲咁好想食雪糕,結果兩日食左五球 (!),救命,我連在機場等轉機都可以買杯 sundae 黎食囉,咩事。回來以後又買了 schkolade pudding,好好味,唉。

其實重點不在我吃了甚麼,而是我真係好想.好想.好想食甜野,d 口味轉變到我以為自己大左肚囉 (!!!!!),明明以前就唔嗜甜架嘛,做咩而家咁鍾意食?其實係咪一個人獨處覺得寂寞的時候,都會從甜品之中來找到安慰?

我唯有靠自己的意志力來控制自己,"唔好食咁多甜野",然而往往都係以失敗告終,我已經覺得自己肥左好多了…

No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan