Thursday, March 26, 2009

三月份的啐啐唸

 

  • 再咁落去,我返到香港真係會老十年,日日都好大風!每朝落街眼訓既話唔使驚,d 風噓噓聲吹埋黎你即刻醒晒。每次出門口之前都先在手上塗 hand cream,然後每次回家都發現,手指d 皮乾到裂!開!晒!好驚。隻手已經係咁,我又無買任何補濕 for my face,朝朝晚晚俾d 風兜巴兜巴咁刮埋黎…諗起都乾 囧

  • 有時候,知道是一回事,但從第三者口中知道,又是另一種感覺。謝謝你最後也沒有跟 J 說呀,好友 M,哈哈,雖然你應該完全係 clueless 唔知咩事。

  • 我真的不知道,我是做得太多還是太少。開始掌握不到那個節奏,唉。 隨便亂舞,你的腳步,我猜不到也跟不到;在被你傷,和被迫傷害你之間,你追我逐… random thoughts have completely filled my mind.

  • 老實說,我成日都覺得自己個樣生得太乖 (!!) (定係生得太怪呢),有日,SS 小姐無啦啦 (完全係 random 的!) 問我,你其實有沒有看 A 片的呀 (!!??? 咩問題 !?)。我問她為甚麼這樣問我,她說我的樣子「唔似會睇 A 片既人」,在我笑完佢「乜呢d 野都有樣睇架咩」之後,我就順勢轉話題去了 (!),亦都即係話,佢最後係唔知個答案既!yehh 我贏左! XD

  • 這個月有很多人的陪伴,很高興!像是去了兩次旅行,一次是 Budapest,另一次就是 vienna,把很多還沒有去過的地方都去了一遍;把去過一次的地方重新再去,沿路走走說說,很愉快的兩個旅程呀。

  • 這幾天都比較忙,update 得比較慢,寫了幾篇 draft 也未有時間整理然後post 出來,為甚麼忽然間會忙起來呢?是因為明天和後天我的其中一個course,要我們去 somewhere outside vienna 的一間酒店做 present,真係好.很.麻.煩…然後我的groupmates 對整件事也好像不太上心,唉,我淨係想要個 pass jek…

2 comments:

Unknown said...

咩事~~~~~~~~~~~~

jess said...

sau pei la lei 2 gor. yau yea ng wa bei ngo ji jong yiu wa " i m so happy tht m didnt tell j je!!" !!!! huh.. ( i cant type chinese with my bro s pc! ciao!)

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan