Wednesday, March 11, 2009

生日前夕

  • 已經過了十二點,其實已經踏進了我的生日。

  • 但係呢我完全無興奮既感覺…

  • 因為我聽日,要!考!試!囉!頂!

  • 結果今日坐在電腦面前看著一個又一個的 case study,望著一行又一行的英文開始頭暈眼花。那些 case study 是 EU disputable cases,入面的 legal terms 呀 judgement 呀 decision 既英文複雜無比,個個字都識解但加埋一堆我就亂晒大籠,好灰。

  • 明天的考試科目是 EU Law & Policy,上星期一開始上,明天就是最後一堂了!這裏的 course structure 其中一個有趣的地方,是有些 course 是以 block class 的形式上課,整個課程為期四五日,每堂五至六小時。

  • K 同學這晚 (3 月 10 日) 從瑞典來到 vienna 來跟我過生日!老實說真的讓我覺得很感動呀。

  • 更感動的是他帶來了生日禮物和生日卡,我完全沒有想過的呀!謝謝你,禮物很有用很有娛樂性 (有矛盾嗎!?),生日卡從來都是內容令人最感動的呀。

  • 然後呢,沒有為自己買任何生日禮物 (其實想去買不過呢兩日掛住溫書無時間無心機),唯一稍為有意義的事,是去了剪頭髮 (!?),不過呢一開始我完全睇唔慣,好想搵窿捐,而家睇慣左就好少少;嗯但係望落硬係有少少奇怪咁 囧rz (可能係個頭無咁 "碎" ) 睇下 d wax 救唔救到我個頭啦。

  • 還是要祝自己生日快樂啦,第一次生日在外地過啊。=]

No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan