Tuesday, March 31, 2009

Stretegic Weekend (一)

Photobucket 
(火車沿途的景色漂亮,大概是晴天的關係。)

這裏大學的學習方式很特別,除了 regular class 每個星期上一堂以外,很多都是用 block class 的形式,即是一連上幾天 / 幾個星期就完了整個課程。這種方式有好處也有壞處;好處是,課程較短,學生容易跟/記到內容,intense 一點的時間也讓人比較專注一點,。而壞處是,把一個學期十六個星期的課濃縮為一個月,每天動輒上四五個小時,的確很辛苦。

有些班,就像我讀的這個,一個月才上四五堂,但後續的 workload 也實在是多,在一個星期入面做三個 case studies (10-15 pages report x 3 + ppt presentation x 3) 的確有點想死,即使是 group work 也是,因為,總有些 groupmate 是 free-rider,特別是當你知道,你以後永遠都唔使見呢堆人既時候。

結果,同組的法國男生很浪漫的一個 meeting 也沒有出現,present 要佢做最死唔去既 introduction 結果俾佢霸左一半時間我用超音速先岩岩講完晒我要講既野,Q&A 人地問佢點樣籌錢佢答人我地間公司早幾年蝕錢 (!!) (有關係嗎?),咁咯。囧

說回這個 course,是有關 business strategy 的,共有三堂另加這個 stretegic weekend,而三堂之中有一堂是 company visit,是其中一家我們要分析的公司。

好,終於都入正題,可以講這個 strategic weekend 了。這個 stretegic weekend 的內容,就是要我們到奧地利的一個小鎮,在酒店入面做 presentation。你會問,咁同o係學校做有咩分別呢?其實係無…所以從一開始我們就覺得成件事搵黎搞。

然後最重要是,火車飛由 vienna 到那個小鎮,30 EUR;酒店訓一晚,50 EUR;上雪山觀光搭纜車,16 EUR,加埋就係96 EUR (!!)。我兩日使左成千銀做埋d 咁既野我點會唔肉赤!?@^q%*#^%(y&%*$ 使得值唔值呢?比想像中好少少,雖然都係唔值但其實 turn out 幾好玩既。

No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan