Thursday, August 21, 2008

談吃的

For a pretty long time 我也不懂得面對自己的感覺,是比起現在的我還要收埋自己。問起所有東西,即使心目中有個答案也好也是答「無所謂」/「是但」/「ok啦」等等;又或是有了自己的立場卻不會主動去解釋。「點解我會咁諗?唔知呀是但啦」lol

終於現在經常要做決定了,就是要決定到哪裏吃!自從那次 M 在日記說過我是「會行會走的 openrice」(!!!) 之後,每次出街當然會被人問「食咩好」,試過不下二十次 M/D/K/J/W/S whoever my friends 打黎劈頭第一句問我「尖沙咀/旺角/沙田 有咩好食?」咁 XD 不過啦其實要做介紹也很大壓力,因為一來味道是很主觀的東西,我覺得好吃不代表你覺得好吃,介紹完你覺得唔好食既我唔知點賠返個 spoiled 既夜晚俾你 (!?);二來是要o係三十秒之內 up 五間餐廳名出來真的不容易,哈哈。

每次要想跟 parents 和舅父到哪裏吃,絕對會令我頭痛。媽媽不愛吃 日本菜 / 意大利菜/ 西餐,這些自然都避之則吉;舅父嘛,不愛吃有香茅/香料味的東西,泰國菜 / 越南菜自然也不會在 my list of restaurants 之中出現。剩下些甚麼呢?廣東菜 / 潮州菜 / 打邊邊 / 自助餐會比較合大家的心水,我們又的而且確經常去吃這些料理。而且啦,嘗試新餐廳,而那家新餐廳又不符合他們的期望 / 要求的話都幾慘,慘到一個程度係一年之後都係聽緊話o個間餐廳有幾唔好有幾唔好,哈哈。有時係會想發老爛 (!?) 不過有時又會覺得,固執到咁其實都幾可愛 (well 其實也沒有甚麼人可以有資格這樣的固執),所以還是一笑置之算了。

No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan