Sunday, August 24, 2008

電話費

手提電話漸漸變成構成我生命的一部分,一部分而已,不是全部啦。沒有電話,我相信日子還是會這樣的過,只是生活會變得極度不方便。約人遲少少通常我都會打電話 call 左佢先;路痴 & 盲炳既我到了約定的地點總會迷失,所以又要用手提電話找人。

那時姐姐還在香港,家中的電話被她佔用,所以也習慣了在家的時候用手提電話煲粥的啊。簡單點來說,我所有的對外聯絡都係靠手提電話的。

例子之一,上個月既電話月費係,登登登登,$620!! 見到o個下我真係覺得自己賣肉都唔掂。總通話時間是 3625 分鐘,去到月尾都知自己瀨左野所以轉用屋企電話無用手提,加上去旅行去了四天,所以通話日數大約是 22 天。嗯,也就是說,平均每日,我打左 165 分鐘!咩事!!?

不過回想起的話又唔難理解,有一晚跟 W 談了四個小時,加上日日跟D 談大半個小時 (well 唔好問我講左d 咩!haha! ) 數埋數埋其實唔少野。當然啦心裏其實很喜歡談電話,咩都唔理講一大餐得閒笑下咁其實很爽,而且講電話那種很 close 的感覺是很難有其他東西代替的 – 有時 face to face conversation 反而可能會避忌呀。

對上一次電話費爆得好勁o個次呢,係中五剛剛考完會考,大家又是沒甚事幹所以成日講電話,最後那個月的電話費是 $500!那時還沒有補習沒有任何收入來源所以覺得個數字好勁!不過要注意一點的是我當時的 plan 只有 500 分鐘,而家個 plan 有 2100 分鐘,但係都.係.爆.左.囉…

表哥曾經話過我「根本就係一個口水佬」,其實也是不無道理的,在我信任的 peers 面前我真的可以說上很多東西,哈哈。

No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan