Thursday, August 28, 2008

儲舊野

好恐怖 (!?),近呢幾個月發覺我開始似我老豆咁,開始鍾意儲舊野。屋企間房算唔係太細不過完全覺得係 stuffed with 好多唔同既野。是晚執房,於是搵返好多好多我無諗過會搵得返既野出黎。

Photobucket

首先,我係鍾意中國歷史既,不過我完全唔鍾意做中史作業囉!好似抄書咁,仲有啦,我唔知點解我會淨係留返個封面o係度但係入面完全係無野既…

Photobucket

Hehe,中一既數學卷,六月o個次。28 分,依然係我考咁耐試以黎既紀錄,份野真係一百分滿分架。o個時考既係 factorization ,教緊都唔曉。不過記得係好開心既,因為身邊個個同學都係呢個 range…除左隔離班有個 100 分囉 囧rz

Photobucket

大同與小康既大字一篇,中三寫既。哈哈我諗當時係諗住呢世人 (!?) 都唔會再寫咁大篇毛筆字所以留低左啦。作為一個無咩耐性既人,寫毛筆字對我黎講絕對係一個挑戰,手要定心要靜,好難做到的呀。而家睇返覺得自己 d 字好似九龍皇帝 (!!),以前我覺得自己寫得幾好架,陰功。

Photobucket

中四時既 R.S. (宗教) notes,手寫的。唔知點解我會留起呢張近乎垃圾既紙o係度,而家睇返完全唔知自己做/寫緊咩。

Photobucket

中三數學測驗一份,仲好過我中一份考試 XD 三題加埋100 分我應該淨係做岩第一題…初中既數學堂完全令我對數學失去興趣,唉,結果搞到而家數學依然唔好。(ok 我係搵野黎賴囉…)

Photobucket

中四的作文,每次既作文題目都令我地耳目一新。呢篇係寫「異類」,其餘比較「得意」既有「鱷魚自白書」(o個排有條鱷魚去左條河度)、寫詩作詞 (!?)等等…不過佢d 評語都好得意架:

Photobucket

探討同性戀問題
新時代有新思想

咁,即係寫得好,定係唔好呀大哥!?好難明喎…我會覺得呢d 係佢既感想多過係評語,但係其實我會關心我篇文寫得好唔好 rather than 你對篇野有咩感覺咁jek…

Photobucket

仲有中三既 history 書,對中/西史其實都幾有興趣,所以留返晒。中四/五既 history notes 更加係我既珍藏,得閒會拎出黎睇下o個隻,個阿 sir 實在係十分勤力又有料呀 ( <-- 寫到我好似暗戀佢咁,頂)

仲有好多野,有中四到中七既考試卷,有 1991 年 – 1995 年既會考 econ M.C. (我估係我表姐考會考o個個年代傳到落黎既 XD),有唔同科目既補習筆記,等等。數落我真係有好多野…

No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan