Wednesday, May 6, 2009

有關薯仔的二三事

早個星期,買了一袋薯仔,2kg 的。

對啦,一個人如何在薯仔發芽之前,幹掉兩公斤的薯仔呢?這個問題,就像在問一個人如何砌一架飛機出來一樣,都是不太可能的吧。(OK,模型o個隻除外啦)

結果,上星期 exchange mate 來了我 hall 一起溫習 german (也是順道看一下我的 hall,因為她們是沒有來過的),溫習過後看見有一大袋薯仔,想也沒想就把數個給了其中一位很喜歡吃薯仔的 M 小姐了。

另外的 T 小姐呢,自言本身「極度唔鍾意食薯仔」。

T:waa 你咁多薯仔,可以點煮呀!?
我:多啦,薯仔沙律又得,薯蓉又得,煲湯又得…
M:係呀係呀,o個次呢,我整熟左個薯仔,之後橫切開佢,加左d 意粉醬上去一齊食呢,好好食架!

聽到呢度呢,個心好想笑 (!),感覺好似有個廿歲既女仔同我講「原來用火腿夾三文治係好好食架!」o個隻開心大發現囉 (!!)。好想答佢「係架,其實意粉醬要黎撈飯都應該好好味」囧

當然這些話全部無出街啦…

我:係咩?哈哈又未試過喎,emm 跟住又可以將d 洋蔥薯仔切絲一齊炒啦…
M:yeee!! 聽落好似好好味咁喎,我都未整過添!
我:係牙咁要試下喇...emm (繼續諗) 仲有薯仔燜雞翼呢,呢個實 ok (好味) 喇掛
T:!!! 乜你識整薯仔燜雞翼咁犀利 (!!!!) 既!
我:有幾難喎........-____-"

嗯我相信呢兩位係真心唔識煮飯的。

===

放假的日子實在閒得很,其實有少少心機的話成件事已經可以很不同。

Photobucket

薯仔燜肉排,想整雞翼o個日竟然間 supermarket 無雞翼賣 (!),又唔想整雞髀 (因為要自己斬骨好麻煩),最後唯有退而求其次選了肉排。又估唔到幾好味 (雖然個樣幾頹下),難得地那些肉沒有雪味,也沒有燜得很硬。

Photobucket

芝士火腿焗薯蓉,把薯仔弄熟後,把薯肉挖出然後把 cheese / ham 跟薯肉拌勻,最後在面頭再灑上芝士放進焗爐,簡單又美味的小吃 (雖然我是當午飯吃的)

Photobucket

洋蔥煙肉炒薯絲,煮的時候加了少許水令薯絲變得粉糯一點,臨上碟時灑了點 salt & pepper,洋蔥炒得又軟又甜,配上煙肉的鹹味令整碟東西都豐富了。面頭的 sausage 其實係求其想有d 肉所以才 hea 上去 -_-" 雖然明知是很肥但又真的很好吃。

===

嗯,即係我都係唔識煮飯o個類,但應該都高過 "將意粉醬淋在薯仔上面" 的那種層次掛…

3 comments:

Mr. Ball said...

呢個故事令我諗起另一個聽返黎既故事
有次我朋友(S)同個女仔FD傾個PARTY準備咩食物

S:我打算準備雜錦薯片。
女:哦…咦?乜你識自己整薯片咁犀利!?

(事實係買幾包唔同味既薯片撈埋佢)

========================
不過你講到"個心好想笑"個度…咪咁五十步笑百步啦XD

Dull said...

xdddd 你個朋友係咪個樣望落似滔滔 / 周中師傅?

===

hehee 點睇我煮野都應該係叻過佢的 -v-
(雖然我承認我真係五十步笑百步…唔得咩!? XD)

Mr. Ball said...

唔似XD 點解咁問?

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan