Wednesday, May 6, 2009

師奶

黎到呢度,變左個師奶 囧



vienna 這裏有幾家超級市場,高價的不談,中價的有 billa, spar, melkur 等;下價一點的,有 hofer 和 penny markt。所賣的貨品其實大多都不一樣 (就正如百佳與裕記有很多相同種類的東西,但卻是不同品牌),嗯,同一件貨品的話,下價那兩間大約會便宜 0.1 到 0.2 EUR,所以一直都很少到這些 supermarket,一來爭o個一兩蚊我都費事行;二來 hofer & penny markt 環境有點骯髒,實在有點令我卻步。

不過呢,這陣子實在閒得很,每天走在街上,總會不知不覺的走進超級市場,稍為大間少少都會走入去睇下!頂明明就無野買,硬係要入去睇過先安落。結果,逛 supermarket 基本上已經成為了我每天必做項目之一。除非我o個日唔出街啦。行完即使無買野都覺得開.心.左,死未。

走進每一家 supermarket,總會不多不少的記下價格,然後有機會到另一家時再作比較。例如,在 billa 看到 10 隻蛋賣 1.99 (well 我今晚煮送要蛋所以要買),頂覺得好貴,於是走到 penny markt,賣 1.69;spar 呢,1.79 不過好像大隻一點,最後就在 spar 買了!如果我對任何野既研究都咁詳盡的話,我應該可以拎諾貝爾獎的了 囧

看見有貨品做半價的通常都會買;減價的也會;買一送一的就買夠兩件吧 (即使 end up 可能自己食唔晒…);唔急用既就睇多幾間超級市場先;平三毫子咩遠少少都托返 hall 吧…



…我開始覺得自己好似佢 囧

No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan