Wednesday, May 6, 2009

閒聊一堆

1/ 來到這裏以後,大約有九成日子,每晚睡覺都很沉,沒有做任何的夢,一覺醒來已是第二天。餘下的一成大都是惡夢,俾人鬧呀俾人打 (!) 呀俾人殺 (!!) 呀咁,又或是夢見有誰誰誰忽然死去。然後終於在昨晚,發了一個很好的夢。很奇怪,每次發完一個自覺很高興/很甜 (!?) 的夢,發完的那刻,總會醒來,在黑夜之中細味一下剛才的夢,然後又再沉沉入睡。


2/ 出了一身汗,自我感覺良好。雖然還是很懶的不願走落街...


3/ 對於一個雙魚座的人來說,自律,難度應該跟徒手砌一架穿梭機差不多吧?我見每本星座書都是這樣子寫的。好,就看看我的自律可以走得多遠,也是時候讓自己的腦袋重新活動起來了。(不過d powerpoint notes 無答案讓我很苦惱 囧)


4/ 在這裏買衫,雖然是貴,但還是有一個好處,就是,咳唔,我在這裏是著細碼衫的!可以想像到牛高馬大 / 肥屍大隻的我穿得下小號的衣嗎?一開始還試穿中碼,但真的不行,肩位太寬好像穿了別人的衣服,搞到我每次買衫都不自覺地陰陰嘴笑 (!!)。


5/ 那天 exchange mates 到我的宿舍參觀,那個 snack corner (幾經辛苦 (!?) 終於由 snack bar 回到 snack corner 的規模了) 自然令她們驚奇不已,「點解你會有咁多野食既!?」"買架囉…"
然後第二天,上課 break 的時候買 vanilla milk 喝 (好好飲呀 btw),她們問了一句「點解你食咁多野都可以咁瘦」(!!!!) 我又o係個心度笑左出黎 囧 其實我真係丁點也不瘦啊…

2 comments:

Unknown said...

我一直都覺得你係自律王喎
喺碼你會自動自覺做嘢
好記得你alevel 果排成日日記都寫
「做多年section E先瞓」

我一開電腦就乜都做唔到......

恨到啦你, size zero!

Dull said...

多謝你咁睇得起我xd
過左中七之後都好似呢樣野好似o係我生命消失左咁 -__-
見我o係度食咁多野你就知了xd

hehee 真係幾開心架xd
你o係呢面咪一樣係買細碼衫xd

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan