Tuesday, May 19, 2009

對話,兩段

1/ 是關於高鬱鬱的。

這個看似人名的名詞,其實,是我作的 (!)。為甚麼忽然會出現這可愛的小名呢?是因為那天姐姐問我鬱鬱不歡的「鬱」字怎寫。然後 as usual 的笑她不懂中文/黃皮白心/番鬼妹 (!) 一輪之後,就叫她「以後你改你個女個名做高鬱鬱啦,咁你一定識寫喇」

然後呢,我們 (其實呢D 無聊野基本上都係得我一個諗) 在想,有甚麼很深很難寫的字,可以用來作人名呢?於是我們想到了「高鏡鏡」、「高龍龍」等等。(ok 我知真係好無聊…)

我:係喎,蠟燭個蠟字都好難寫,你識唔識寫呀?
姐姐:梗係識啦,「火」字邊做個「虫」字丫嘛?

在腦內聯想一下,嗯,「」。

我:…你知唔知呢個係咩字…
姐姐:下!?唔係個「蠟」字咩!?XD
我:呢個係個「燭」字既簡體呀高小姐 XD
姐姐:噢 XDDDDD
我:係啦「喂埋黎吹生日烛燭喇 BB」咁囉…

笑到我喊 (literally!)。

又其實,高鬱鬱呢個名都幾有文藝氣息丫…



2/
昨日跟 D skype。

D:呢幾日呢我睇緊離島特警…幾好睇
我:係牙但係你唔係過兩日考試喇咩
D:係呀不過你都知我不嬲係咁架啦…我覺得阿呂頌賢好似林宥嘉 (!!!)
我:下!?唔係掛佢地邊忽似呀!?
D:成個樣都幾似丫…
我:我完全唔覺喎…=_=
D:呃,咁,可能係燈光問題令我覺得佢地似啦…d 燈光有少少暗咁
我:頂咁你不如話佢地熄晒燈之後好似啦…


好奇的我忍不住在網上找回呂頌賢的相,試圖找尋他和林宥嘉之間相似的地方。

Photobucket

Photobucket

OKOK…佢地都係男人囉 囧

No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan