Thursday, May 21, 2009

立雜


1/ 沒來由之下,忽然間很想吃很多東西,是普通得不能再普通、在這裏也吃得到的那種 (唉,豉汁蒸鱔、豉油皇煎蝦呢d 一路都好想食),例如是,麥記脆香雞翼;kfc 炸雞;肉醬意粉;waffle with ice cream/choco sauce…全部都係好多肉好肥既野,咩事!?要記著現在是晚上十一時多啊 (仲要,我已經刷左牙!我是一個乖孩子會晚晚刷牙的 lol)。肉醬意粉可以自己弄,但想起整一大盆要食三日就想打消這個念頭…

2/ 很多活動都在我剛要回香港之前就舉行,就像林一峰會在六月尾舉行幾場 concert,尾場就是我回來那晚,我不是要拖著 jetlag 身軀去看林生吧?還有是,真心的 (!?) 很想去這個怪味試食大會,總覺得會很有趣似的,哈哈。

3/聽了蘇打綠的新碟,感覺很不錯,又真的很有春天的氣息。青峰的聲音,大家對它的喜惡甚為分明:一則是很喜歡,一則就是很討厭。我的感覺是前者,那種感情和輕柔,倒不是每個人都可以唱得到的,而且,我也很欣賞他填的詞呀,很有詩意和意境。

埋伏了一整季的思念被你剝離 
棉絮爬上了頭發換算年齡 
氣候的成長 季風的回憶 收進課本裡
我自己來縫補我自己 
修剪自己迎接你淋濕我風乾的心 

4/ 其實有很多正經事做,要看 account course 的 case 要開始 evaluate/analyse,要看 ppt notes,也應該開始要做另一個 course 的 paper,但係我呢一刻完全無心機開始 =_= 你見我得閒到連 blog layout 都轉埋就知了…


4 comments:

Mr. Ball said...

我也有點點興趣on 林生個音樂會 (唔係好好好好想睇因為係crossover而唔係solo) 不過冇搵人亦都唔知搵唔搵到人同我睇 =(

對於蘇打綠,我大概不屬這兩類人(我是"極度"喜愛 =P) 近來最愛的一隻新碟 好想快D返到香港買碟 =P

其實我都有好多正經野要做不過你見我無聊到走去你個BLOG度留言都知我好唔專心好唔想做Assignment啦XD

你最頂幅相好靚…邊度黎架?

Dull said...

aii 你都好arr 起碼有得揀去唔去睇xd
雖然佢唔係solo 呢下令我有少少卻步就真既...

hehee 我應該無你咁鍾意...雖然我而家聽緊小情歌-0- 佢隻新碟真係幾好的呀))
同埋個封面又幾靚:p

XD by the time 我 reply 呢個時候你應該做完assignment 了 xd
通常人都係愈忙o個時愈做得多無聊野...-0-

...其實係我copy 人地個template..所以我都唔知係邊度-0-

Mr. Ball said...

你錯啦 我仲有2/3未做 while 我得返12個鐘就交!!!!!XD

Dull said...

xdddd
咁,唯有祝你好運了xd

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan