Saturday, June 13, 2009

對話

都說,我姐姐跟 D 同學是有點相似的…in a weird way though。

1/
應該係講開拒唔拒絕人呀之類的話題。

D:我呢d 唔係d ..em, em "厚情薄意" 既人黎架嘛..
我:!? 你講緊咩呀!? xd
D:呃..其實我都唔係好肯定個term 係咩...但係你明架啦 -0-
我:err...你係咪想講 "寡情薄倖" 呀...
D:XDD 係喇係喇!
我:你淨係中左中間兩個字 -__-


2/

姐姐:我發覺呢,我隻腳o個舊骨好似越黎越突咁。
我:errr...邊舊骨!?
姐姐:呢,你都有o個舊呢。
我:下...(其實你隻腳有邊條骨係我無架!!? <--- 心諗的 XD)
姐姐:咦 XD (終於發現自己講野出左事) 你明架啦 (!)
我:errr....你係咪講緊腳趾公下面o個舊骨呀…
姐姐:唏咪就係囉...XD
我:…

===

呢兩個 case,我覺得我估到佢地想講咩,都算幾犀利 (!?)。當然,也是我和他們歷經了幾萬句對話,才可以練就這身「你明架啦」的技藝,有時,他們的話,沒有 subject / object 我也可以對答如流,例如是,跟 D 同學講開某同學的八掛事,

我:係啦佢 (某同學) 真係好野架喎 blahblahblah…
D:係咯....嗯,好好睇
我:…你係咪想講柯南套卡通片好好睇呀 =__= (因為佢廿分鐘之前 (!) 講完柯南好好睇)
D:errr...係呀 (完全唔覺有問題)
我:頂你下次講野可唔可以加返個 subject 先!? XD 兩個話題爭左十萬八千里好難 follow 呀大哥…囧

===

大概也是相互了解,才可以知道大家想說甚麼吧?哈哈。

No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan