Sunday, June 14, 2009

對話之二

1/
講開我們的四叔。

我:blahblahblah 四叔份人都幾易tum 架bor @@
姐姐:對呀,其實呢,我覺得四叔份人都幾軟………弱
我:!?軟..弱?
姐姐:yeee 我唔係想講呢個意思,即係呢即係呢…(仲未講到-0-)
我:…你係咪想講佢「心腸好軟」呀…
姐姐:!係了 XDDDD


2/
講開姐姐打返屋企同媽媽講左一輪。

姐姐:好啦我尋日同媽媽講左句「好天斬埋落雨柴」,媽媽好似好感動咁…
我:呃,佢感動係咪因為你識呢句諺語呀!?
姐姐:頂,佢話諗唔到我咁成熟呀!!係咪搏打先而家!

===

為甚麼要把這些對話都記下來呢,事緣是,昨晚姐姐看完我那個 post 以外,喜孜孜的告訴我還有一段對話,說是我忘記了沒有打出來。那個 moment 真的記不起,但今朝在床上面翻滾 (!?) (典來典去吧…-__-) 又忽然間醒起喎,仲可以記到今晚打返出黎。記憶這事真的神奇。

No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan