Friday, June 19, 2009

好眼訓

(Image Source: here)



極度燥底中。

原因係,兩日加埋訓得七個鐘,而最令人氣結既係,我呢幾日完全唔忙架喎 (well 又或者咁講,未忙到晚晚淨係可以訓兩三個鐘既階段 =_=),只係,訓訓下,無啦啦醒左,頂。

尋晚諗住飲完酒會易訓少少 (通常我都係咁的),結果,係呀十二點未夠就覺得好眼訓然後訓著,但係天未光我又醒,而 vienna 呢輪既日出時間,係四點幾鐘囉,頂。望見個鐘,醒的那刻係未夠三點,想點呢。

結果呢今日 present 完全唔緊張,因為成個人都仲處於遊魂既狀態…我淨係好想快d present 完可以返埋自己個位度恰下 囧

三點幾返到 hall,翻來覆去,終於俾我典到訓著,訓左個幾鐘,好過無啦。不過整天都是處於將近發爛渣的階段 =_=

今晚又會點呢,如果又係訓得兩三個鐘的話,我聽日個腦應該 function 唔到去考試…囧


edit @ 08:30am 19 jun: 今朝五點半起身,不過尋晚三點先訓得著...

No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Life is Simple. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan